What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. A

    MuchiMuchiPork van CAVE op de AOU Show 07

    Het valt me op dat er heel wat minder kogels in dit spel zitten in verhouding tot andere cave games, en langzamer. :?
  2. A

    Ken's NEW Playground

    omg... vette shit man, mag ik bij je komen spelen? :o
  3. A

    Racisme in Japan

    Nou, ik heb het meerdere keren meegemaakt dat ik een Japanner zag die midden in Akihabara loopt te roken. Ik heb zelfs 2 Japanners gezien die midden op de stoep stonden te pissen, 1 in Akihabara tegenover Yodobashi onder die brug, en 1 in de straat bij m'n hotel.
  4. A

    Vakantie Japan - Costs Guide!

    In Ueno had je ook een ATM die op zondag open is, dicht bij de Hibiya line.. Ik kan het niet precies uitleggen :?
  5. A

    shmup sites

    http://www.world-of-arcades.net/ http://www.ikaruga.co.uk/ http://www.stgfan.com/ (swedish) http://www.super-play.co.uk/
  6. A

    Serieze CandyCab Inkoopactie No Nonsense!! Egret 2, Neo 29!

    Damn, die cabs zien er goed uit. Ik heb interesse in een egret 2 of blast city. Heb je al prijzen? Helaas heb ik net al m'n geld op gemaakt in Akihabara :oops: maarja, mischien kan ik wel wat regelen :) Wanneer zouden we moeten betalen?
  7. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Zeker, MAK is erg blij met me :) Maar ik heb bijna een jaar geen shit gekocht, dus ik heb wat in te halen :)
  8. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    DoDonPachi DOJ en Progear, m'n favoriete spel wat ik voorheen altijd op MAME speelde 8)
  9. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Een powerbook jah 8) Nieuwste aanwinst: mushihimesama pcb, zonder box :( Geen foto, heb hem naar nederland verstuurd.
  10. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Een ch pro throttle en ch fighterstick. Ik zocht ze al een tijdje in nederland, ik had niet verwacht dat ik ze hier in japan tegen zou komen, maar ik kwam ze tegen in asobitcity :)
  11. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Espgaluda 2 + poster van 2 meter lang (niet afgebeeld) :D
  12. A

    AM Show 2006 pics

    Amusement Show :P
  13. A

    AM Show 2006 pics

  14. A

    Mushihime sama futari

    Ik heb um ook gespeeld op de AM Show :D Iedereen koos maniac mode, dus ik ook natuurlijk... ik haalde de stage 1 boss niet eens :| Wel een prachtig spel.
  15. A

    WTB: AW+Cave

    Someone sells a full ketsui kit here: http://shmups.system11.org/viewtopic.php?t=10504 800 eur
  16. A

    Japanse gamefaqs

    http://www.2ch.net/
  17. A

    Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

    OK, ik heb m'n ticket toch maar gewijzigd voor 3 weken. Dus 12 september tot 4 oktober :D
  18. A

    Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

    totaal inclusief reisverzekering eur 1142.40,- :shock: directe vlucht met Japan Airlines, ik vertrek 12 september.
  19. A

    Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

    nou, ik heb in ieder geval geboekt 8) :P :P
Back
Top