What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. L

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Top dat werkt ! Ik heb nog een issue waar ik niet vanaf kom. Mijn ntsc snes geeft een beeld met een grote zwarte balk onderin. Op dit gedeelte wordt niets weergegeven, ook niet als ik de geometry settings aanpas. Mijn ntsc nes doet het prima. Hebben jullie een idee wat hiervan de oorzaak kan...
  2. L

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een mx8000, maar krijg het niet voor elkaar om in een service menu te komen. Heeft iemand een idee ? De mx7000 manier werkt Niet (menu 1 1 go) Thanks alvast !
  3. L

    B&O Beovision MX4000 CRT

    De beeldkwaliteit ziet er top uit ! Wellicht een goed alternatief voor de pvm/bvm. Mijn consoles zijn allemaal ntsc en ik zie toestellen met alleen 50hz, maar ook met 50hz/60hz (op de sticker aan de achterkant). Ik neem aan dat de 50hz/60hz versie zonder problemen ntsc consoles ondersteunt ?
  4. L

    Tk gezocht: grote sony Bvm monitor

    Haha ! Daarom voelde het al zo vertrouwd hier ! Ik zie nu dat ik inderdaad eerder een PVM monitor zoek van 25 - 30 inch. Bvm breedbeeld lijkt me niet ideaal. Zal binnenkort even voorstellen. Gelijk een sale topic was zeker niet slecht bedoeld, zie het als enthousiasme :) had net een cab...
  5. L

    Tk gezocht: grote sony Bvm monitor

    Hi allemaal, In mijn zoektocht naar een sony bvm (of goede pvm) monitor voor rgb nes en snes consoles ben ik hier terecht gekomen. Heeft iemand er een te koop staan, of een idee waar ik er een kan krijgen ? Dank en groeten
Back
Top