What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ken

    Te koop : Japanse Arcade games

    viewtopic.php?f=7&t=5255 Fever is een Engels woord. Graag even aanpassen.
  2. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Gast wie de hell zijn dat allemaal dan?
  3. Ken

    GEZ: Dreamcast VGA Box

    M'n VGA box voor de Dreamcast werkt verre van optimaal en ik ben daarom op zoek naar een nieuwe. Wie o wie helpt me uit de brand? EDIT: Gevonden via wibraman, thanks!
  4. Ken

    Gefeliciteerd Asure!

    Nog congrats!!
  5. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Nog een weekje te gaan allemaal, we hebben er zin an!
  6. Ken

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Gaaf, veel nieuwe leden! Welkom allen :)
  7. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Goed bezig! Komt die lelijke broer van je nog?
  8. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Gaaf om te zien dat we veel nieuwe gezichten mogen verwelkomen. Kom net terug uit het NGC en er staat weer iets op jullie te wachten...
  9. Ken

    TK: Mushihimesama Futari 1.5 PCB (verkocht!)

    Een traan rolt over m'n wang, maar ik verkoop m'n Mushihimesama Futari 1.5 PCB. Game is vandaag nog uitvoerig getest en werkt perfect. Het gaat dus alleen om de PCB, er zit geen artwork bij. Prijs: € 350,- Verzending is gratis! --- edit: SOLD!
  10. Ken

    Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!

    Alsnog fijne dagen allemaal en tot 17 januari op de nieuwjaarsborrel!
  11. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Eh, nee. Het was jouw post in 1 zin samengevat. Leek me wel duidelijk toch? Je staat op de lijst!
  12. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Maakt niet uit. Het is ook best een lang verhaal, maar hoe dan ook zeker de moeite waard. Gewoon komen! Voor het adres kun je me een PM sturen.
  13. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Ja, omdat je dat nog ging checken ouwe trekpop. Maar goed, nu wel 😉
  14. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Iedereen die nu onder voorbehoud opgeeft zet ik er nog niet bij. Alleen bij definitief, dus hou de lijst goed in de gaten of je er op staat en geef het aan me door.
  15. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Dan kun je later op de avond toch nog komen proosten zeurkous?
  16. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Wat is een klusje van 1,5 nou weer?
  17. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Beste allen! Het is weer hoog tijd voor de jaarlijkse nieuwjaarsborrel, dit maal te houden op zaterdag 17 januari 2015 vanaf 16:00 uur in het NGC te Zoetermeer. Graag heffen we met jullie het glas op het nieuwe jaar. Kosten p.p. voor deze zaterdag gamen incl. eten en drinken zijn € 15,-...
  18. Ken

    [VDS] Market Games/Systems/Parts Arcades

    This topic will stay closed, until arcadesan sends me a PM that he has pictures available.
  19. Ken

    Gefeliciteerd Rorsach

    2,5 jaar geleden voor het laatst hier iets gepost. Denk vast dat ie dit gaat lezen.
  20. Ken

    Anunaki Is jarig !

    Congrats pik.
Back
Top