What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. J

    Raiden IV - X360 JPN

    Iemand nog geinteresseerd in deze game trouwens ? Ik zit nu in Hong Kong en ze gaan hier voor rond de 40 euro. Als er niet te veel geinteresseerden zijn kan ik er wel een paar meenemen denk. Gratis verzendkosten =) Maar wel Jap 360 only he. Zit een extra OST cd bij trouwens.
  2. J

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Hee, net thuis gekomen en nu al op de site =) Die Ronnie is een snelle jongen ! Maar Ja, redelijk goed uit elkaar te halen dus. Eigenlijk alleen een kruisschroevendraaiertje nodig en wat tijd. Denk dat we in totaal denk iets van 1.5 uur hebben staan klussen in Ronnies schuurtje (bedankt nog...
  3. J

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Ja, dit is ECHT netjes geregeld mannen, petje af.
  4. J

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Oke, vergeet dat vervoersbedrijf, ik kan niet wachten ! Ik kom em zelf halen.
  5. J

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Nou, ik zou em met de auto op kunnen komen halen, maar de auto is niet zo groot =) Dus als de prijs niet te hoog is zou het relext zijn. Afleverlocatie: Den Haag
  6. J

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Goed nieuws ! Weet iemand wat het zou kosten om em door een vervoersbedrijf te laten ophalen ? En ze zijn getest lees ik, is er al een tipje van de sluier op te lichten wat betreft burn-in ?
  7. J

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    OMG ! I'm so excited !
  8. J

    [TK] Taito Egret 3 + bench, Sega Cables

    Well I'm from Den Haag, but I'm looking for two white benches. So I'm out unfortunately. Good luck with the sale !
  9. J

    [TK] Taito Egret 3 + bench, Sega Cables

    Do the Sega benches come in blue only or do you have other colors also ?
  10. J

    Feedback

    Bijzonder goeie deal met Muzzle gedaan ! Thanks man. Zeer nobele verkoper zo zie je ze niet veel meer.
  11. J

    TK: New Astro City cab met vele extra's !!VERKOCHT !!

    Boehoe, ik wou em... Nee, gekkigheid, gefeliciteerd man ! Als je ooit nog van die Raiden Fighters af moet verwacht ik een PMetje hoor =)
  12. J

    TK: New Astro City cab met vele extra's !!VERKOCHT !!

    Ai, helaas, ik zit achter het net te vissen =) Maar wel heel veel gefeliciteerd met je 95% zekere aankoop Muzzle. Het is een mooie kast. En mocht je er toch niet uitkomen met Peet (die 5%) dan heb ik zeker nog interesse.
  13. J

    TK: New Astro City cab met vele extra's !!VERKOCHT !!

    Inderdaad Ken ! Do or do not, there is no try. Bij twijfel altijd doen, zeg ik altijd. Anders pak ik em hoor =)
  14. J

    TK: New Astro City cab met vele extra's !!VERKOCHT !!

    Ik wil niemand het gras voor de voeten wegmaaien, dus Muzzle, jij hebt eerste keus, maar mocht je hem niet willen dan heb ik wel interesse. Peet: PM me even als de deal met Muzzle of iemand anders waar je misschien nu al via PM contact mee hebt niet doorgaat.
  15. J

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    @ElPancho: Ha ha, viespeuk ! Maar geen holdertje over helaas.
  16. J

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Niet lullig bedoeld, maar ik neem aan dat er geen marquee holders bij zitten toch ? Niet om te zeuren, maar ik ben een marquee holder aan het bestellen voor m'n aw sd en die kerel heeft ook nog een holder voor een New Astro. Dus die bestel ik er dan het liefst meteen ff bij... Scheelt weer...
  17. J

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Dat is ECHT hardstikke goed nieuws ! Made my day, bedankt.
  18. J

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Yo gasten relex... Iedereen wordt helemaal boos joh =) Die kasten komen vanzelf wel en iedereen vindt het jammer dat ze wat later zijn...en een beetje kritiek moet kunnen, betekend niet dat iemand dan meteen de actie niet waardeerd of dat alles slecht geregeld is. Persoonlijk vind ik het nog...
  19. J

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Shit ja, das ff een dikke tegenvaller. Ik dacht ook dat ie al 2 weken onderweg was en we over 3 weken wel achter een mooie cab zouden zitten... Is er helemaal niemand anders die die dingen uit Rotterdam kan gaan halen dan ? Ik wil em trouwens wel in Rotterdam komen halen, das een uurtje...
  20. J

    New Sega Astro cab order/cancel!

    Oke, nou, ik kan niet wachten tot ie op de stoep staat =) In de tussen tijd maar ff op zoek naar een 2pl cptje...
Back
Top