What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. RoOd

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Het enige dat miste waren de naamstickers :) Maar serieus, heel gaaf hoor en ik heb al een hoop mensen gesproken die graag zouden komen zodra het weer georganiseerd wordt. Het is gewoon gaaf dat er een brede variatie aan games en cabs staat zodat je op een hele makkelijke manier ook eens met...
  2. RoOd

    Arcade PCB opslag - alternative way

    Ik wou dat ik zo uitgebreid een film kan maken over mijn pcb collectie (4 stuks) hehehe Maar het beste zijn nog steeds dozen toch ? Of is dit ook heel handy om ze in je cab te gebruiken? Heb met ondertiteling gekeken dus wellicht dat ik wat gemist heb aan waarom dit werkt. Het is in ieder...
  3. RoOd

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Die off Road is heel vet, die game heel veel gespeeld op pc maar op arcade wel ff andere koek om dat te masteren.
  4. RoOd

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ja echt geweldig gedaan hoor, mooie locatie. De 2 kids die ik meehad hebben enorm genoten (ik ook) van alle games en het eten natuurlijk ! Super goed georganiseerd allemaal, je zal wel bekaf zijn. Heb uiteindelijk alleen Chris gesproken, volgende keer doe ik een rondje voorstellen aan iedereen :-)
  5. RoOd

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ik heb nog eenmaal +1 kind met eten als het nog erbij kan :)
  6. RoOd

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Kijk aan, nog een Neo fan erbij. Altijd goed :) Welkom!
  7. RoOd

    Kan iemand een Nintendo Tabletop fotograferen?

    Oh je hebt zelf een 3D printer(s) :-) Goeie zaak, ben benieuwd wat er uit gaat komen, is gewoon een cool formaat voor een mini cade
  8. RoOd

    Kan iemand een Nintendo Tabletop fotograferen?

    Heel leuk idee,misschien een klusje voor sombezki en zijn 3D printer? 2 helften printen en wat losse delen voor binnenin en gaaaan!
  9. RoOd

    nieuweling

    Operation wolf is ook mijn zwakke Woody kast. Die zou ik als ik ruimte had opzeker kopen. Mijn eerste kast was een masterplay, heel wat mooie uren op beleefd, voor 50 euro gekocht en na 10 jaar weer voor 50 verkocht...heb zelfs nog een foto van dat lelijke ding, Kopen en rammen maar op die...
  10. RoOd

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Er komen er de komende weken nog een stuk of 60 bij, ben benieuwd wat er nog voor pareltjes tevoorschijn komen
  11. RoOd

    Neo-geo.com forums down?

    Nee bij mij op iPhone/safari geen probleem Vanmiddag ook geen problemen gehad
  12. RoOd

    Gefeliciteerd Asure!

    Van harte!!!
  13. RoOd

    Feedback

    +1 voor sp33dfr34k, prima deal! Mijn collectie MVS wordt steeds completer:)
  14. RoOd

    nieuweling

    http://www.koenigs.dk is een hele goeie om mee te beginnen
  15. RoOd

    Verkrijgen van een basis kennis elektrotechniek

    Ik ben druk aan het zoeken maar ik heb een hele goeie cursus in pdf met alle basis zaken uitgewerkt. Morgen even in de iPad iBooks kijken
  16. RoOd

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    161 zelfs. Maar die prijs is wel hoog hoor. Average prijs is echt geen 100 dollar. Meeste low end games kun je tussen 10 en 30 krijgen Alhoewel ik tegenwoordig prijzen voorbij zie komen voor games waar ik ooit weinig voor betaald heb dat ik er bijna over denk om te verkopen. Bijna heh, dat zal...
  17. RoOd

    2017 - Gelukkig nieuw jaar!

    Beste wensen allemaal! Dat het maar weer een mooi arcade jaar mag worden.
  18. RoOd

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Is er al een: ik kom naar het retro event en neem mee topic?
  19. RoOd

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Check! Op het juiste moment terug naar NL gekomen. Ik ben erbij met m'n zoon, inclusief eten natuurlijk. Heb al zoveel over die hamburgers gehoord dat ik ze nu wel eens wil proeven :-)
  20. RoOd

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom! Er is genoeg te beleven in NL op arcade gebied en de mannen hier hebben bakken met ervaring dus genoeg te vragen en te lezen :)
Back
Top