What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. doc81

    Parultjes op marruktplaatz

    Lol lol nog eens lol, van poroberen naar soul alibur en dat op weg naar werk om 7:19 am. Tis altijd goed om te lachen!!! Hahahahhhahaaha
  2. doc81

    Gefeliciteerd Sjorspion!

    Felicitaties aan jou. Maak er wat tofs van.
  3. doc81

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    TOP!!! ben blij dat ik toch nog even kon genieten. Hoogte punt: ALLES!!!!!!!!!! the people, the games, the interaction and the food, gewoon alles!!! Thanks guys. @Jinxz, nog de groeten man, ik zag je niet meer, vandaar nu de late groet maar niet de laatste. Kom nog maar es met je guile, zeker is...
  4. doc81

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    present!!! gelukkig dat ik even heb gekeken, dacht even eraan en voila gelijk de datum vastzetten :D.
  5. doc81

    gezocht

    lol, dit zou echt lache zijn, biertje, pinda's en een hoop gezelligheid. ik zie het al voor me.
  6. doc81

    Gefeliciteerd Mart!

    zo erg, ik wist het niet meer. maar nog later dan beter laat dan nooit :-(. nog gefeliciteerd gozert op naar de volgende. weer 1tje erbij.
  7. doc81

    Steam

    Ikke maar ik speel meer vechtspellen op steam, mortal kombat9, ultra street fighter 4 en injustice. Nu net ook warframe (die is echt coop) mn id is JesusFreak81
  8. doc81

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Ben ook van de partij (helaas wel nog ondervoorbehoud)
  9. doc81

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o...
  10. doc81

    Grappige video's topic

    Nou dit is wat ik even vond online, wel geinig S8J-99VqCNw alleen het laatste stukje verpest het, voor mij dan. Enjoy!!!
  11. doc81

    Mortal Kombat X

    ik laat jullie volgendweek weten hoe het speelt :P
  12. doc81

    playstation met 6 JAP games pricedrop 75 euro

    Ik vindt het cool hoor stevenus. er zijn 2 dingen die ik leuk vind. de scart kabel en kof95 jap. ik heb helaas al een paar playstations in huis en een japanse zou overkill zijn. ook heb ik 1 japans originele spel, kof kyo, ik denk dat ik het weer zal proberen te spelen. ben nog steeds een kof...
  13. doc81

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    nice man. Ik heb ook nog een paar gekke ideeen. Kies een handicap, met 1 hand spelen of 1 oog open....noem maar op om het nog gekker te maken.
  14. doc81

    Een paar retro games gezocht

    Hallo beste gamers ;-)), Ik merk dat ik de laatste tijd veel bezig ben met retro. Zo heb ik van een oude pal nes, de 10 chip (vorige week nog) bekeken als het pinnetje goed gemod was en getest als het usa en jap games kon af spelen en dat was geslaagd. Iemand geholpen met zn snes te verkopen...
  15. doc81

    37 years of Dudes! (Da Dude is jarig)

    aaaah weer te laat. nog gefelicitado robin van de hood da dude aka old skeletor.gif hehehehe. ik hoop dat het een mooie dag was. veel zegen aan jou nieuwe levensjaar gewenst!!!!
  16. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Wanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer komt die Xrd nou uit dan? wordt wel lang. voor een copy paste actie en wat adobe after effects met cellshading game, duurt het wel erg lang. meeste komen op de lopende band uit zoals street fighter.
  17. doc81

    doc81 Gefeliciteerd!!!!

    lol, dank voor alle felicitaties, ik lees het nu pas. en robin thanks for posting. hahahahaha beetje veel te laat maar liever veels te laat dan helemaal nooit ahhaahha thanks peoples!!!! en zeker happy guilty gear (Xrd) birthdays and niels ja ja ik begrijp het wel hoor. thanks allemaal!!!!
  18. doc81

    Retro Games never Die :P

    ikke ook retro gamen. ik heb eingelijk te veel dat ik leuk vindt. Zo heb ik streets of rage 1 geprobeerd uit te spelen op mijn (niet meer stoffige) mega drive 2. Verder speelde ik ook double dragon 3 maar het was te moeilijk laatste level. double dragon 2 tig keer uit gespeeld en straks op de...
  19. doc81

    Feedback

    ++1 voor chohan voor de super sega saturn games deal
  20. doc81

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    ik ben jullie allemaal dankbaar voor alle gezelligheid en dat ik toch deel mocht uitmaken van dit super event. ik was wel wat later maar het is toch goed gekomen en ik heb een hoop fun gehad. thanks you guys and girls too.
Back
Top