What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. doc81

    PS2 slim reparatie - Wie kan helpen?

    Pm mij. Dan praten we verder.
  2. doc81

    Het einde van Playworks op de huidige locatie!

    ...............! puntjes UITROEPTEKEN (lees het nu pas) [post even bewerkt. Forum ging over de rooie. Groet, cage :)]
  3. doc81

    Gefeliciteerd Ken!

    Beetje laat maar wel gemeend, gefeliciteerd nog met jou nieuwe levensjaar ;-)
  4. doc81

    [Gezocht] Nintendo 8-Bit Powerpad (hardware alleen)

    Thanks man, doe ook de groeten aan batman ;-) heheheh sorry slechte grap. Ik pm mn 06 ff naar je. Als het jou zou lukken ben jij the "man"!!!!
  5. doc81

    [Gezocht] Nintendo 8-Bit Powerpad (hardware alleen)

    Ik zal es checkken, thanks guys ;-)
  6. doc81

    [Gezocht] Nintendo 8-Bit Powerpad (hardware alleen)

    Beste allen, Ik ben al enige tijd opzoek naar een goed werkende, redelijk uitziende nintendo 8-bit powerpad. Op ebay heb ik wel een paar gezien, maar de verzendkosten vliegendaar de pan uit en vaak zijn ze niet getest of is niet goed te zien hoe de kwaliteit is. Wie zou mij hierbij kunnen...
  7. doc81

    Gratis Xbox 360 controller batterij klepjes

    no problem, volgend keer kan ook. geen haast :D
  8. doc81

    Sold

    zware tijfel hier, wilde de deluxe edition kopen digitaal, heb alle 3 delen retail, hmmm what to do, what to do..... € is beetje low, hmmmm...........wat kan je voorstellen beau??
  9. doc81

    Gratis Xbox 360 controller batterij klepjes

    Misschien kan ik wel 1 gebruiken. Hou er 1 voor me vast, mocht ik er niet zijn, laat maar voor mij achter. ;-) super thanks!!
  10. doc81

    Who's from Groningen?

    i was born in groningen, damsterdiep, but i liven now in province south-holland. hehehe
  11. doc81

    Jinxz Gefeliciteerd

    Beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd chris. Hadouken!!!!!
  12. doc81

    Gefeliciteerd Doc81!

    beetje laat met de reactie weer, maar super thanks nog voor de na 1ste thanks van mij felicitaties. m.a.w bedankt aan de anderen die nog gefeliciteerd hebben na mijn repy. Thats all :D
  13. doc81

    Gefeliciteerd Doc81!

    Nou robin, die foto haahahahahahaha is wel....uhm ja je weet zelf, no comment!!! Thanks
  14. doc81

    Gefeliciteerd Doc81!

    Dankjullie wel hoor.
  15. doc81

    Gefeliciteerd vwbabe84

    Veels te laat maar alsnog gefeliciteerd hehehehehehe
  16. doc81

    Arcadehal vernietigd in Worms Duitsland

    Erg.......en jammer. Maybe rivaliteit ofzo??? Jammer echt jammer.
  17. doc81

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Ben wakker, leuke tijd gehad, leuk gesproken met een paar mensen, degene die ik niet echt gesproken had, sorry excusses, nog verder gegamed, geprobeers wakker te blijven (laat naar bed eergister) maar toch leuke avond gehad. De kraaltjes van akuma waren er niet, toch hadouken kunnen doen. Was...
Back
Top