What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Wombat

    Ghost Blade (Dreamcast) komt dan eindelijk :)

    Heb destijds voor de "Supporters Edition" gekozen; Bovenop de getoonde prijzen komt nog 19% BTW én de verzendkosten erbij.
  2. Wombat

    Ghost Blade (Dreamcast) komt dan eindelijk :)

    Ben even in m'n archief gedoken, heb mijn pre-order al staan sinds 4-feb 2013! Hoop dat het lange wachten beloond wordt met goede gameplay, vind de screenshots in ieder geval veelbelovend eruit zien.
  3. Wombat

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Enorm tof om te zien hoe het harde werken nu eindelijk zich aan het ontpoppen is tot een geoliede machine! Respect voor je doorzettingsvermogen. Het is voor mij nog te vroeg om te zeggen of ik er bij kan zijn, maar mocht m'n agenda het toelaten ben ik zeker weer van de partij!
  4. Wombat

    Darksoft NeoGeo MVS + AES Multicart

    Dit gaat een grote impact hebben voor de prijzen van de MVS en AES cartridges! Twee vliegen in één klap, de verzamelaars kunnen voor een betere prijs hun collectie vergroten en de spelers kunnen gemakkelijk voor minder geld 'alles' spelen! :)
  5. Wombat

    Shmups gezocht

    Ik ga morgen even kijken of ik nog meer schmups in de aanbieding heb, die je nog niet hebt :P PM zal daarna volgen.
  6. Wombat

    Gezocht dreamcast games; shenmue 1 en 2

    Goed bezig! :) Ik heb geen Shenmue voor je in de aanbieding, maar wel een enorme lijst met andere Dreamcast games: http://www.segaonline.nl/img/games-for- ... amcast.pdf Ik hoor wel of er wat tussen zit voor je :)
  7. Wombat

    Shmups gezocht

    LOL, maar goed met pareltjes als deze moet je eigenlijk altijd een dubbel exemplaar hebben voor een leuk prijsje :P Maar dan denk ik dat ik ook nog wel het e.a. heb wat je nog -niet- hebt :P
  8. Wombat

    Shmups gezocht

    Denk dat ik wel het e.a. voor je heb :) Deathsmiles (Japan, sealed) (€60,-), Espgaluda 2 (Japan, zagn) (€50,-), Under defeat hd (PAL, zagn) (€20,-) Je zoekt Otomedius Excellent, maar wellicht ook interesse in Otomedius Gorgeous? Heb de Japanse Xbox 360 versie nieuw in seal liggen...
  9. Wombat

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Zoals altijd; perfect geregeld! Heb een top avond gehad en me kostelijk vermaakt. De locatie, het aanbod games én last but not least de gezelligheid en unieke community! Alle eer aan Cageman je ging als een raket man. Fantastische game, ik tel de dagen af naar het volgende event, I will get my...
  10. Wombat

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Nu niet de deal afslaan als hij €499,99 vraagt hé :lol:
  11. Wombat

    Shenmue III

    Ze zouden flink kunnen cashen met een $10.000 pledge, hit the red guy shirt in the face :lol:
  12. Wombat

    Shenmue III

    Dit is een no brainer, meteen bij de onthulling gebacked! :) Kijk erg uit naar het eind resultaat, hoop alleen wel dat er uiteindelijk alsnog een Xbox One versie wordt aangekondigd, anders zal ik noodgedwongen moeten investeren in een dikke game PC :O.
  13. Wombat

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    NICE! Zet mij maar op de lijst :)
  14. Wombat

    Game veiling aantal uur te gaan (some rare stuff)

    Kende deze website nog niet, deze gaat in m'n bookmarks :) "Wat zijn de veilingkosten voor kopers? De commissie bedraagt 9% over het winnende bod, exclusief verzendkosten. Verder zijn er geen kosten voor de koper. Catawiki berekent ook geen btw." edit: waanzin wat sommige lui bieden op deze...
  15. Wombat

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Echt toffe dingen zijn dat, jammer dat je niet meer van die kitjes ziet voor andere PCB's.
  16. Wombat

    DariusBurst EX : Unleash The CHRONICLE mode...OFFLINE!! (HD)

    Deze hack heeft flink lang op zich laten wachten, tof voor alle (2? haha) thuis eigenaren van deze cab!
  17. Wombat

    grail cabs

    Heren houd er rekening mee dat SEGA Racing Classic in feite de voorloper is van de PSN/XBLA re-release van Daytona USA, maar dan zonder de Daytona naam en iconische soundtrack.
  18. Wombat

    Gezocht: Playstation 3

    Ik heb een Japanse 60GB FAT (met volledige backwards compatibility) en een Europese 60GB FAT (met een lage firmware, dus geschikt voor custom firmware) staan waar ik wel afstand van wil nemen. Ik heb mij nog niet verdiept in de waarde van deze twee, maar mocht je interesse hebben in één van...
  19. Wombat

    waarde Japanse Dreamcast

    Heerlijk om te lezen deze comments, GO SEGA GO! Ben totaal niet bevooroordeeld als het over de Dreamcast gaat hoor ;)
Back
Top