What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Wombat

    Gigantische A0 SEGA posters (Sonic 4, Colours, Yakuza, Bayonetta etc)

    Iemand nog wat behang nodig? €100,- voor alle posters in één koop, gezien formaat bij voorkeur afhalen. ------ note: ik verkoop nagenoeg mijn gehele collectie, check hier mijn overzicht van multi-platform sales [PDF] en voor de Dreamcast liefhebbers, hier de verkoop van mijn imports en dubbelen...
  2. Wombat

    [TK] Neo Geo MVS 1-slot MV-1A + handleiding 45 EURO

    Sorry sphere, iemand anders was je al voor op AO.
  3. Wombat

    [GEZ] X360 reparatie DVD-drive

    Wie o wie is hier goed met de Xbox 360? Ik heb een FAT X360 met defecte DVD-drive die ik graag weer 100% wil hebben. (Heb twee defecte X360 FAT modellen liggen waarvan de DVD-drive nog wel in-tact is, wellicht kan één van deze als donor gebruikt worden.)
  4. Wombat

    Paprium (megadrive).

    Uffff ik hoop zo hard dat dit niet waar is......
  5. Wombat

    [TK] Neo Geo MVS 1-slot MV-1A + handleiding 45 EURO

    Plug-en-play geschikt voor JAMMA. Interne batterij is leeg, settings worden dus niet opgeslagen na reboot, schijnt vrij gebruikelijk te zijn bij deze boards. Werkt verder 100% VERKOCHT
  6. Wombat

    Digital's kast

    Gaaf! Dacht altijd dat de Nintendo 64 veel meer games had, 198 releases.... alsnog een hele boel maar een stuk beter te full-setten dan de X360 haha. En ga je nu opzoek naar NFS releases of andere exoten? ;)
  7. Wombat

    Streets of Rage 4

    Persoonlijk had ik het liefst Streets of Rage 4 in de stijl van Sonic Mania. Maar vind deze getekende stijl ook zeker niet slecht, dit is gewoon een jaren 80/90 cartoon. Ben enorm benieuwd hoe het spel uiteindelijk gaat spelen.
  8. Wombat

    Naomi link setup WIP

    Enorm tof! Ben benieuwd of je nog andere stick games ontdekt met link play.
  9. Wombat

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Welkom bij de online Dreamcast club Tech&Music :D
  10. Wombat

    Gezocht: Photoplay oude cd's, hdd enzovoort..

    Geen Elove dus ;) jammer dat het niet compatible is.
  11. Wombat

    Gezocht: Photoplay oude cd's, hdd enzovoort..

    Ik heb geen photoplay's te koop, maar heb wel twee tabletop\kiosk computers met touch screens te koop. Wellicht is dit iets voor jou als ombouw naar Photoplay? :) viewtopic.php?f=7&t=7077
  12. Wombat

    Stereo PCB voor Neo Geo MVS MV-1A, MV-1AX, MV-1C, MV-1FZ, MV-1FZS, MV-1T etc.

    Ik wil deze alle twee wel van jou overnemen, mits je ze (tegen betaling natuurlijk) kan inbouwen in mijn twee mainboards?
  13. Wombat

    Amsterdam BlastGalaxy komt eraan

    Holy shit, met uitzondering van Japan kan Nederland nog wel eens het land worden met de meeste arcades per inwoner ;) Enorm tof dit, ben benieuwd naar het eind resultaat! Goed luck guys!
  14. Wombat

    [TK] 2x Tabletop\Kiosk computer met touch screen

    Te koop in één bundel, twee tabletop/kiosk computers met touch screen + 1x reserve touch screen. Prijs; €100,- De computers draaien op XP. Gezien het gewicht gaat de voorkeur uit naar afhaal. IMG_0998 by Dutch Wombat, on Flickr IMG_0999 by Dutch Wombat, on Flickr IMG_1001 by Dutch...
  15. Wombat

    Vewlix heaven ;)

    haha holy shit wat een beast heb je gemaakt Jinx!
  16. Wombat

    [TK] Aantal 1080p mediaspelers

    De Ellion heeft een SCART-in, dus je kan hiermee wel oudere consoles opnemen. PC en HDMI zal niet lukken.
  17. Wombat

    [TK] Aantal 1080p mediaspelers

    Iemand interesse in mijn restant mediaspelers? Kunnen allemaal 1080p aan, de BD1's zijn helemaal nieuw. Overige gebruikt maar compleet en in goede staat. Alles in één koop voor €100,- wordt verkocht as-is, maar je bent vrij ze bij afhaal uit te pakken en aan te sluiten.
  18. Wombat

    [gezocht] dreamcast

    Hierop aanhakend, op het moment dat je de Dreamcast aansluit met een VGA-box heb je hier geen last van, sterker nog bepaalde PAL titels zonder 60Hz modus bieden wel gewoon 60Hz/480p bij gebruik VGA-box :) Ben je een purist en heb je alleen een standaard CRT, haal dan bij voorkeur een NTSC...
Back
Top