What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Oldschool

    [WTB] Sony SS-X6A PVM speakers

    🎻
  2. Oldschool

    Wanted: PVM 2950 of vergelijkbaar

    Iemand een PVM 2950 of vergelijkbaar te koop?
  3. Oldschool

    Nintendo Switch

    Ik heb ook enkel Zelda tot nu toe, al een maand niet meer gespeeld. Monster Hunter lijkt me wel wat en de nieuwe Mario.
  4. Oldschool

    WTB: oude game mags

    Thanks, die had ik al eens bekeken ;)
  5. Oldschool

    WTB: PVM 2950

    Prijs komt in orde.
  6. Oldschool

    Paprium (megadrive).

    Was er nog een early limited edition te koop of zijn dit alle edities die nu op de site staan? Net de LE (J) besteld.
  7. Oldschool

    WTB: oude game mags

    He godver :doh:
  8. Oldschool

    WTB: oude game mags

    NMS: 2,3,10,11,12,35. Superplay: hele set.
  9. Oldschool

    WTB: PVM speakers

    iemand?
  10. Oldschool

    Arcade/PVM monitor kalibratie

    Weet iemand waar ik zo'n blauwe filter (zo'n klein vel, kwart van een a4) kan krijgen om de COLOR en HUE mee te kalibreren op mn PVM? EDIT: Kodak gelatin filter
  11. Oldschool

    SNES mini

    Mn trouwe SNES uit 1992 werkt nog altijd prima, geen interesse hierin. Same story met de NES mini.
  12. Oldschool

    Nintendo Switch

    Ik wacht op de nieuwe mario. voor de rest nog steeds bezig met zelda, helemaal geweldig. Heeft mn interesse voor games weer op een hoogtepunt gebracht.
  13. Oldschool

    Kopen jullie nog actief retro spul?

    Het is inmiddels een jaar geleden sinds mijn laatste aanschaf (SFC game) en ik ben er ook uitgegroeid. De motherload van mijn collectie heb ik in 2003-2006 opgebouwd. De huidige prijzen zijn ook echt om te huilen, maar daar ben ik al niet meer mee bezig. Uiteindelijk wil ik wel alle flashcarts...
  14. Oldschool

    Battle Princess Madelyn

    ziet r vet uit zeg
  15. Oldschool

    Nintendo Switch

    Weet niet hoe het bij jullie is, maar heb intussen al 110 uur in Zelda gestopt. Heb de Wii en wiiU versies overgeslagen, maar deze is zeer verslavend.
  16. Oldschool

    Paprium (megadrive).

    Ben project Y al jaren aant volgen, ziet er zeer vet uit en de soundtrack is booming. Bestellen dan maar.
  17. Oldschool

    Hero-E op Steam

    C64 memories, waar we toen warm voor liepen haha. Schoolvriendje had zelfs p0rn op de C64 :lol:
  18. Oldschool

    Nintendo Switch

    Same here, maar na 1 keer zaten er al lichte smudges op de bezel. die heb ik eraf kunnen poetsen. Nu blijft ie ook in de dock, enkel de joycons er soms opzetten ivm opladen.
  19. Oldschool

    Nintendo Switch

    Hebben jullie ook krassen op het scherm door het dock? Op de bezel dan.
  20. Oldschool

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Nice get! Ik wil zelf de AES versie over een tijdje. Wat ik zo gelezen heb zijn bij enkele games wat problemen (slug 2 of 3 en matrimelee) vooralsnog speelt de rest 100% like the orginal. Darksoft ding schijnt crap te zijn/worden.
Back
Top