What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Arcadegek

    Grappige plaatjes topic

    lol :D
  2. Arcadegek

    Oplossingen voor Jamma-rewires

    wat zoek je? 10,18,22,30,36, en het reserve getal is 43pin Hoorde ik daar Bingo? :mrgreen:
  3. Arcadegek

    Gez: KI2 pcb set & SF2CE jamma pcb

    MK2 in the house! PM send! ;)
  4. Arcadegek

    Oplossingen voor Jamma-rewires

    Hierbij de foto! Laat even weten of je deze connectoren bedoeld........,
  5. Arcadegek

    Oplossingen voor Jamma-rewires

    Bedoel je van die blauwe connectoren? If so, Ik heb nog een hele zak van dat geneuzel liggen (nieuw) en...., wat zoek je precies hoeveel pins? Mijn camera was leeg dus zal morgen wat foto's schieten.
  6. Arcadegek

    SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

    Geel met zwart is best gewaagd maar mistaat imho totaal niet! Ik zou hem zelf denk ik niet rood maken. 😉
  7. Arcadegek

    SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

    Helemaal te gek man! :D Kwijllll.......... en hoe bedoel je strak! erg fraai! of had k dat al gezegd? :mrgreen:
  8. Arcadegek

    GAMERTAGS (PS3 en Xbox360)

    Op PSN Arcadegek en op XBlive Arcadegek :P
  9. Arcadegek

    SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

    @ Jiggyfm en Cageman, thx voor het advies! Je kunt gerust je ogen en oren open houden voor me dat stel ik zeker op prijs! :)
  10. Arcadegek

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Je hebt helemaal gelijk dat had ik er nog niet bijvermeld! Maar ik wilde juist wachten tot ik een x aan mijn kastje ging beginnen ;)
  11. Arcadegek

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hey Frans! :) Welkom!
  12. Arcadegek

    SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

    @Pascal ik ben zo links en rechts me aan het orienteren welke 'vette' twinracer er bij mij zou moeten komen te staan maar ik wilde jou eerst vragen welke Sega cabs hiervoor in aanmerking komen? Uiteraard rekening houdend met de mod. Zo zag ik op Ebay...
  13. Arcadegek

    Arcade game boxes

    Nope! it's the raw carton material! Ik heb ze gestapeld in stapeltjes van ongeveer 15 stuks en dat gaat prima. En in de doos hebben ze weinig bewegingsruimte qua schuiven dus,.... prima toch!
  14. Arcadegek

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hoi Rob, Hehe! Mooie schermjes waren dat he ;)! gebruik je ze nog? Tja zelf heb ik er nog wel een tweetal maar die gaan niet weg vrees ik. :twisted: Ik heb er als het goed is nog wel een in Apeldoorn staan die evt. weg zou mogen, alleen weet ik niet of die persoon hem nog heeft liggen? Als...
  15. Arcadegek

    Arcade game boxes

    Als jullie in een groupbuy er 1000 zouden kopen bij http://www.rajapack.nl/products/dozen-en-containers/dekseldozen-en-dozen-met-variabele-vulhoogte/product/witte-verstevigde-dekseldoos.htm dan kosten ze tussen de 0,24 en de 1,99 Euro per doos (Excl. Btw). Het exemplaar wat ikzelf gebruik kost...
  16. Arcadegek

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    :) Ga ik zeker een keertje doen :!:
  17. Arcadegek

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Nogmaals thx iedereen voor de leuke berichtjes! :D Overigens mijn avater is te klein om te kunnen lezen vandaar 1 malig een leesbare variant; Wisten jullie trouwens dat; Pac-man voor het eerst is uitgebracht als arcadespel op 22 mei 1980 . Het spel is ontwikkeld door Namco. Binnen een...
  18. Arcadegek

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    En vrijdag wordt het weer sjouwen :) Ergens in Roosendaal staat er nog een mooi cabje die als 1e (Japanse cab)straks de 2e ruimte mag vullen! Leuk leuk leuk!
  19. Arcadegek

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    pffff man ik loop nog steeds te sjouwen :lol:
Back
Top