What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. d

    Cup Head - Shmup from the 30's

    looking forward to it
  2. d

    Rklok, alweer 46 jaar voorbij geklokt!

    Gefeli
  3. d

    "Nieuwe" Retro games

    Dez gast heeft veel vergelijkvideo's, subscriben!
  4. d

    Ghost Blade HD - special edition

    Zit die slowdown/screen tearing/frame drops/rare smart bomb video uit de Dreamcast versie er nog in of is dat allemaal gefixt? Lijkt me wel een vette game als ze dat allemaal fixen.
  5. d

    Nintendo 3DS geheugen kaart

    Tip: Je kan daarvoor ook bij het tangetje (onder, rechts van de groene 'post reply' knop) ook bookmark en subscribe topic doen. Doe ik ook weleens. Erg handig.
  6. d

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    ok, dacht dat die gewoon met een converter te draaien was. Goed dat ik dat weet, thx. Ok, bod staat nog steeds op slechts 1450. Spannend.
  7. d

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Dan zou je er dus ook niet op spelen, maar ja begrijpelijk voor zo'n bedrag. Dat alleen de Japanse versie deze chip heeft is algemeen bekend. Voor de duidelijkheid, ik zou hem met een converter hierin steken. (als dat past, volgens mij wel) desnoods de guts + converter in een PAL behuizing erin...
  8. d

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Wow, wist niet dat ze die ook in NL hadden. Grail. RGB en/of hdmi modden en everdrive en een paar andere games met speciale chips zoals Catlevania III erin stoppen. Sick. Goede investering, die gaat heel veel meer opbrengen ooit.
  9. d

    Nintendo Switch

    Nee, dat is gewoon de Switch. Maareh framedrops, tearing, crashes is heel normaal hoor in deze generatie. Nobody gives a fuck. Games worden gewoon verkocht. Dus ik verwacht dat dit vanaf nu gewoon normaal blijft voor alle komende generaties.
  10. d

    Vewlix heaven ;)

    Ik vind het super professioneel gedaan. Heel erg vet!
  11. d

    Retro Planet Burgertime on the 27th of may!

    d+2, 2 burgers denk ik. Aangezien het daar warm is kom im ik zo:
  12. d

    Vewlix heaven ;)

    Ah, SF3 2nd impact met de widescreen optie!
  13. d

    Vewlix heaven ;)

    Altijd vet, goodies in cabs. Alsof je een soort tijdcapsule/spaarvarken opent. Dat moment dat je kijkt met een zaklamp. Zo spannend.
  14. d

    Retro Planet Burgertime on the 27th of may!

    d+Burger yo (fuck it, misschien wel 2 burgers!)
  15. d

    EX board - examu - Daemon Bride

    Waarvoor is dat jamma fingerpcbtje? Zit dat standaard bij de kit?
  16. d

    [Gezocht] Ketsui PS3

    Op de xbox360 en vermoedelijk ook op de ps3 kan dit gewoon ja.
  17. d

    [Gezocht] Ketsui PS3

    Ik hoop dat iemand mij hierin kan bijstaan, maar de xbox versie heeft allerlei crappy filters en wat nog meer en is op geen enkele mogelijk 1 op 1 pixel of 200% of 300% goed te krijgen. Ik heb gehoord van sommigen dat de ps3 versie beter is, maar ik kan dat niet garanderen. Wees gewaarschuwd...
  18. d

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Alsof er mensen met games shizzle op Marktplaats gaan struinen op zoek naar iemand die op zoek is naar hun meuk voor niets. Ik denk dat hij weinig reacties krijgt. Denk dat veel mensen die oude plastic zooi gewoon (nog liever) weggooit. Maar ik ben toch ook wel razend benieuwd of hij uberhaupt...
  19. d

    Siri sucks - Japanners kunnen het beter

    Wat totaal anders, maar het lijkt me wel cool als zo'n automatische stofzuiger een status rapport stuurt met wat er allemaal mis is gegaan met een foto van het object: "er stond een stoel in de weg, maar je vloer is weer 98% schoon, charging systems. Wil je dat ik nog een ronde doe, misschien...
Back
Top