What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Jinxz

    Buy Sell Trade naar facebook

    haha point taken :)
  2. Jinxz

    Parultjes op marruktplaatz

    Pfff hier is zoooo veel mis mee :D
  3. Jinxz

    Buy Sell Trade naar facebook

    Ik zie het (buy sell trade naar fb) op het forum vermeld worden zonder mogelijkheid tot het geven van een mening. Ik wil niet zeggen dat er iets besproken moet worden voordat het uitgevoerd wordt en leg me 100% neer bij het besluit. Dat gezegd hebbende, FOCK FACEBOOK! en ik zal geen moeite meer...
  4. Jinxz

    Het is weer zover helaas! 11 september verhuizen!

    Ik zal er zowiezo bij zijn met de verhuizing en wellicht een aantal keer daarvoor.
  5. Jinxz

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    DAMN. Helemaal open trekken! De coindoor bedoel ik natuurlijk :D
  6. Jinxz

    Gezocht: Taito Type X2 systeem

    ik heb er wss nog wel eentje liggen. Zal ff kijken voor je.
  7. Jinxz

    Gameroom LED spots. SPOTgoedkoop :)

    Goed punt. Ik heb 'm bovenin de post gezet.
  8. Jinxz

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    @ Machello, congratz kerel!!!
  9. Jinxz

    GROOTformaat printer

    haha Not yet. ik heb de kostbare refurbish ff vooruit moeten schuiven :(
  10. Jinxz

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom Andreas!
  11. Jinxz

    CPO restoration [update 1]

    Qua software werk ik met photoshop en illustrator voor artwork. Persoonlijk werk ik het liefst met photoshop maar je moet voor een cpo print wel een erg hoge resolutie aanwennen te gebruiken. Probeer weg te blijven van cirkels om knoppen aangezien 1mm fout in 't ontwerp, afwijking van print of...
  12. Jinxz

    Capcom vs SNK 2

    Klopt ja. Ik had toen in het hartje centrum Arnhem een houswarming party en de dreamcast op een beamer aangesloten. Toen het donker werd hadden we de beamer uit het raam gehangen en speelden cvs2 op de muur van de hunkemuller. Ik weet nog dat de politie te paard zat mee te genieten.
  13. Jinxz

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hij had een bod van 16k USD uit de vs maar het werk om dat ding te versturen is gigantisch. Ik heb ooit eens een afterburner dlx bekist en hou het bij die ene keer ;)
  14. Jinxz

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    ja precies dat :( Ik heb m zowiezo gemailed om te kijken of ie in europa is gebleven.
  15. Jinxz

    Ms. Pac-Man/Galaga - Class Of 1981 Hommerson Funland Scheveningen

    Ik heb wel wat relaties die ik erop aan kan spreken. Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
  16. Jinxz

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    De R360 is blijkbaar verkocht. Hij vroeg 8k en heeft 'm vervolgens voor 6k verkocht... echt een schijntje voor een r360. :(
  17. Jinxz

    [Group Buy] Any Coin V2! replacement Arcade Coin Mechs!

    Leuk idee zo'n beugel :banana-wrench:
  18. Jinxz

    [Gezocht] PCB houder

    Goed om te horen dat het goed verliep. Toch heb je in die transactie een vleugje van de rare handelswijze van BJT mogen proeven. Ik heb vaak gehoord dat ie z'n goods verkoopt aan meerdere personen en vervolgens iemand teleur moet stellen. Maar all's well that ends well :)
  19. Jinxz

    [Gezocht] PCB houder

    Ik heb dat ook zien gebeuren en de reactie op z'n gezicht gezien wanneer hij ermee werd geconfronteerd. Het deed 'm niets, wat ie had geflikt. Mijn mening is ook om op te passen met deze verkoper,
  20. Jinxz

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hij heeft wel haast om 'm kwijt te raken en zo'n 8k nodig. Ik heb m gemaild om te kijken of ik wat rek kan krijgen. En zojuist een lijst met eventuele inruilers gestuurd.
Back
Top