What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    Vewlix heaven ;)

    Vewlix doet geen Jamma. Het is een JVS cab. En koop geen Chinese kloon van 700 euro. Tip van de week :)
  2. C

    Vewlix heaven ;)

    Nee, ik zie geen Diamond op de foto's. Die gundam art is wel vet inderdaad.
  3. C

    Vewlix heaven ;)

    Dus dat is wat in een Japanse arcade allemaal je nek in kan vliegen. Brrrrr..
  4. C

    Vewlix heaven ;)

    Dit is gewoon porno. Ik heb al een Diamond, maar geen plek om er nog een F naast te zetten :mrgreen:
  5. C

    De grote 4-0 voor Da Dude!!!

    Proficiat Baardmans!
  6. C

    Gefeliciteerd Baki!

    Proficiat!
  7. C

    Feedback

    En dan meteen even een +1 voor Psykick voor het verzorgen van de verzending en de check op werking!
  8. C

    Feedback

    +1 voor AkUmA!
  9. C

    Namco Ehrgeiz PCB

    Ik neem hem graag van je over!
  10. C

    Professioneel 3D printen in volume

    Ik ben op zoek naar een bedrijf / professionele hobbyist die met hoge kwaliteit materiaal (PA?) 3D prints kan maken. Ontwerp is al gemaakt: het is echt een kwestie van produceren. Het gaat om een behuizing voor een klein device (ongeveer 5,5 x 5 x 2,5cm), bestaande uit twee losse helften...
  11. C

    Beeldmateriaal Retro Planet/NGC

    Cool!
  12. C

    Lego sega cabs

    Ik zie het niet gebeuren. Lego zal er een aantal speciale blokjes voor moeten gaan maken. De markt is gewoon te klein lijkt me.
  13. C

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Eens met Ratson. Niks in het leven is gratis. Prima dat je zoiets probeert, maar dat is wel iets anders dan dit graaigedrag. Kan best zijn dat het iemand met een rugzakje is. In dat geval neem ik mijn woorden terug.
  14. C

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    Prijs van mobo en io is prima denk ik. De games zijn individueel niet zoveel waard als je vraagprijzen. Maar aangezien je open staat voor package deals is het niet zo spannend :)
  15. C

    Naomi: Marvel vs Capcom 2 & Cosmic Smash

    Prima post, maar je prijzen zijn denk ik wat te hoog ingeschat, Rudie.
  16. C

    Gefeliciteerd Flay!

    Proficiat Wim!!
  17. C

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    "De kleur maakt me niet zo veel uit . Het liefste de kleur wat op de foto staat ." Hahahaha! Hilarisch!
  18. C

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://link.marktplaats.nl/m1162000652 'de liefde die ze verdienen' Ik heb denk ik nog wel ergens een comandore of een videocompac liggen.
  19. C

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hahahahahaha!!! Maar verder kan iedereen de kanker krijgen. Want hij heeft het zooo moeilijk. En zijn zoon is jarig. Ik zet een kratje bier in op de theorie dat hij helemaal geen zoon heeft :mrgreen:
Back
Top