What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    Groove Coaster 3

    Dit is niet helemaal Johan's ding denk ik. Het is toch echt wel iets heel anders dan een Keyboardmania of Jubeat. Ander genre, maar wel ultragaaf. Oh, en zie die Cageman in de video gewoon even een 'no miss' run maken zeg! Wauw! :mrgreen: :mrgreen:
  2. C

    [WTB] Taito TTX2 / Nesica parts

    Access denied als ik daar op klik
  3. C

    Nintendo 3DS geheugen kaart

    Of raadpleeg dit sticky topic: viewtopic.php?f=3&t=6230
  4. C

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Arcade game kast http://link.marktplaats.nl/m1174002119 Koopje!!
  5. C

    [Gezocht] Rush force feedback board

    Je maakt me nu wel nieuwsgierig naar dat verhaal ;)
  6. C

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Even objectief bekeken probeer je de boel gewoon te belazeren door een te lage waarde voor de goederen op het pakket te laten zetten, en er dan ook nog 'gift' van te maken. Je bent gewoon belasting en invoerrechten verschuldigd over de aankoopwaarde van het object. Kun je niet leuk vinden (is...
  7. C

    [Gezocht] Rush force feedback board

    http://m.ebay.com/itm/SAN-FRANCISCO-RUS ... nav=SEARCH
  8. C

    [Gezocht] Rush force feedback board

    http://m.ebay.com/itm/san-francisco-rus ... b-working- Hmmm. Repair geen optie?
  9. C

    DEXX weer een jaar ouder!!!

    Proficiat!
  10. C

    Nintendo Switch

    Toch was de playstation 1 er eerder, en dat was ook allemaal polygonen en 3D. De reden dat ik destijds geen Nintendo 64 kocht is omdat ik een PS1 had. En ik ben beslist geen Nintendo fanboy. Zit er niet zo hard in als Zemmik, maar Nintendo is ook niet mijn 'merk'
  11. C

    Xbox 360 stuurtje?

    Inderdaad. Verder heb je nog het officiële microsoft stuurtje (heb ik een tijd geleden hier verkocht). Dat werkt prima, maar is niet erg robuust vond ik. Verder is er qua force feedback niet zoveel dacht ik. Nog een mad catz geloof ik. Geen ervaring met die laatste.
  12. C

    Vewlix heaven ;)

    Nee, het ziet er niet geweldig uit. Het is episch op zijn eigen manier, dat wel :)
  13. C

    Vewlix heaven ;)

    Ah. De bekende 4L10B setup :mrgreen:
  14. C

    Vewlix heaven ;)

    Redelijk, maar het is wel een klusje. Je moet de elementen waar de speakers in zitten namelijk ook verzetten. Voordeel is natuurlijk dat de monitor redelijk licht is.
  15. C

    Vewlix heaven ;)

    Nu is arcadespareparts.com natuurlijk wel een hele slechte indicatie van prijs. Alles kost daar de halve wereld. Maar ik ben erg benieuwd naar je test!
  16. C

    Vewlix heaven ;)

    :violence-instagib: :violence-minigun: :violence-pistoldouble: :violence-chainsaw: :violence-rapidfire: :violence-enforcer: :violence-ripper: :violence-rocket: :violence-uzi: :violence-uzi: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  17. C

    Gratis op te halen: Airhockey tafel

    Nee hoor, daar mag je iemand anders blij mee maken :)
  18. C

    Gratis op te halen: Airhockey tafel

    Ik neem hem alleen mee als ik die Final Furlong die ik zie staan ook mee kan nemen. Ik heb nog wel van games om te ruilen hoor :mrgreen:
Back
Top