What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. maxio098ui

    ----------

    Nice! 2 CP's dat moet een lekker gevoel zijn geweestXD, Als je dochtertje een cab wil dan heb je leverage bij je vrouw om nog een paar te halen :twisted: handig :mrgreen:
  2. maxio098ui

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    Als je net een cab heb en je bent moe van 100Yen muntjes zoeken kan je altijd je mech aanpassen. Ik heb gevonden dat de coin mech heel makkelijk te converten was om 20 centen te accepteren. Ik heb dit alleen gedaan met een Asahi Seiko 100Yen coin mech, uit mijn New Astro city. Eerst moet je...
  3. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Saturn sold. prijs verlagingen in een paar dingen. ben echt opzoek naar trades voor pcb's of gnet shikigami no shiro cart.:) offers zijn natuurlijk ook geaccepteerd:D
  4. maxio098ui

    [VERKOCHT] Taito G-Net Motherboard + Psyvariar Medium Unit

    Ik neem m wel over :D ben nu op mijn mob. Als je me kan pmen met gegevens pmik je zo snel mogelijk terug
  5. maxio098ui

    Max's New Astro city, NyuuasutoroSHITI

    Ik weet nog niet wat ik erin wil doen. Het eerste waar ik me handen aan kan krijgen. Liefst een vert shmup en anders een MVS mobo en een beetje MS of KOF. maar heb nog niet een gevonden.
  6. maxio098ui

    Max's New Astro city, NyuuasutoroSHITI

    Jep ik ga nog wel aloes opfixen maar moet ff wat geld binnen krijgen. ik laat m niet zo zitten ik wil m laten schijnen. Heb net een beetje met een doekje rond geveegd en hij is echt mooi wit binnen de speaker behuising :p
  7. maxio098ui

    GEZ: MVS, Strikers, andere shooters. Mars Matrix

    Ja ik heb maanden geleden op YAJ rondgesnoept gevaarlijk voor mijn bank account XD . Thx voor de tips iedereen ik ga rond kijken. En yeah echt net te laat voor muntjes echt stom XD twee keer te laat zelfs want jhonny op AO had ook liggen en voor dat ik die thread had gevonden ware. Ze al weg XD
  8. maxio098ui

    GEZ: MVS, Strikers, andere shooters. Mars Matrix

    Nu ik een kast heb ben ik op zoek naar een MVS mobo het liefst 1 of 2 slot. Ook ben ik op zoek naar een goede shooter. Heb mijn oogje op Strikers 1945 als iemand deze heeft ben ik geintresseerd. voor de rest ben ik geintresseerd in elk goede shooter onder de 100 euro. ik ben ook opzoek naar 100Y...
  9. maxio098ui

    Max's New Astro city, NyuuasutoroSHITI

    Mijn lieve Oma heeft me opgehaald, ze wou graag rijden omdat ze het idee van die kast echt leuk vond. Nou om 14.30 weg gegaan van mijn huis. in amstelveen mijn oom zijn Fiat Scudo opgehaald, bleek dat de handrem vast zat. Na een half uur trekken en duwen eindelijk los! De handrem werd niet meer...
  10. maxio098ui

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    Nice BC jij moest gister maar 6KM 8) ik 133 heen en 133 terug :P maar heb nu wel een nice New Astro Shity (helemaal niet zo shitty hoor.) gister opgehaald bij erik. Was verbaast in wat voor staat ie was, Niet de beste cosmetisch maar voor de rest :shock:. Die beeldscherm :O wow. Zo te zien is...
  11. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    ik wil wel ruilen voor die dreamcast (zonder avzoals er staat), seaman en die SF4 vind ik wel een mooie deal. pm verstuurt
  12. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Zit er iets tussen wat je ervoor zou willen ruilen? (A) of met geld erbij natuurlijk.
  13. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Omdat ik mijn NAC binnen heb wil ik ook wel ruilen voor JAMMA borden. liefst een shootertje of een fighter mag ook. Mvs moederbord ook gezocht.
  14. maxio098ui

    [TK] - sticks/sega naomi spul

    Damn die virtua stick is me aan het aan staren. maar krijg morgen een NAC in huis dus no money. Maar heb genoeg games die ik met zo een stickje wil spelen (A) Hele goede prijs
  15. maxio098ui

    Op zoek naar een kast (goedkoop :)

    Ahh zo een royal video staat nog in me kamer is wel een lege kast maar ik heb m van een bedrijf die echt heel veel van ze had. Probeer is een mailtje te floten naar Jukeboxshop.nl. die kunnen je vast wel helpen. Anders heb je nog Coinco bv ina amsterdam die heeft een hele kast vol met vol...
  16. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Ik vind 'm ook echt niet shitty gewoon ben vet blij maar omdat ik een keer zag in die thread noem ik 'm gewoon zo. :P
  17. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Xbox verkocht prijs verlagingen en bump heb nog 100 euro nodig om die shitty NAC te kopen plz buy from me (A)
  18. maxio098ui

    Te koop - New Astro City (opknapper) - SOLD -

    hi, ik heb veel intresse. ik moet eerst zien mijn japanse pearl white ps2 en pal xbox360 zien te verkopen om het geld op te brengen ervoor. moet ik snel ff achter. probeer ze zo snel mogelijk te verkopen kijken of ik deze nog kan inpikken ;)
  19. maxio098ui

    Foto's van de insert coin cabs.

    die zero wing heeft de perfecte quote voor je candy cab army. tenminste als hij vertaald is. als de koper echt afhaakt ben ik misschien geintresseerd in de nac als de screenburn niet te zien is bij het spelen, en als het bijna alleen maar cosmetische problemen zijn. lekker projectje. of...
  20. maxio098ui

    IC 09 live

    Parris had in live chat deze vid gepost. Echt zo blij toen ik mars matrix er tussen zag staan. Echt een boel mooie cabs daarzo. Het ziet er btw echt uit als een kleine japanse arcade maar gevult met europeanen :P
Back
Top