What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. M

    Vraag over arcade kast

    Ben je getrouwd met die kast ofzo? Een opmerking over je kast is niet een opmerking over jou. Snap niet helemaal waarom je alles meteen persoonlijk opvat. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten, het is gewoon een erg lelijke kast. Dat is verder geen waardeoordeel over jou als persoon. ;)
  2. M

    Nintendo Switch

    Uhoh! :D
  3. M

    [SOLD] [GRATIS] Wii Balance board + Wii Fit

    Een paar maanden geleden toen ik nog niet single was had ik wel interesse gehad. Natuurlijk wel lastig om zo'n apparaat te introduceren ("nee, schat, ik vind niet dat je dik bent, maar je zei zelf toch dat je meer wou sporten?"). :lol:
  4. M

    Tetrisconcept Eindhoven meeting

    Ja, alleen zoals je kan zien is mijn MVS 1-slot dood. Het was ons niet gelukt 'm te repareren of überhaupt uit te vinden wat er mis was. De reset watchdog triggert maar het is niet duidelijk waar het aan ligt.
  5. M

    WTB: Viletim

    [FS] *Reduced* Viletim Scart to JAMMA + Pad Hacks
  6. M

    De NOZOMI Webmeester is jarig

    Gefeliciteerd!
  7. M

    WTB: Magical Tetris Challenge (Aleck64)

    Ik heb een paar foto's online gezet: viewtopic.php?f=5&t=6675&p=91505#p91505
  8. M

    Tetrisconcept Eindhoven meeting

    Zoals beloofd nog een paar foto's van deze editie:
  9. M

    WTB: Magical Tetris Challenge (Aleck64)

    Uitstekende meme game voor de volgende Tetris meeting. Uiteraard moeten we deze spelen. :lol:
  10. M

    Retro Planet Event!

    Wij houden ieder jaar een LAN party tijdens carnaval. Over de gaming geluiden hoor je de blaasmuziek buiten niet meer :lol:
  11. M

    Arcade PCB opslag - alternative way

    Als je ooit van dat soort plastic platen hebt vastgehouden zou je weten hoe extreem statisch die zijn. Ik zou het nog niet in de buurt van m'n PCB's willen.
  12. M

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Het was weer een super event. Leuk dat er flink interesse was in Tetris, en ik ben vandaag een stuk beter geworden in het spelen met 1 hand. Bijkomend voordeel: ik kon met de andere m'n bier vast blijven houden :D Psykick, ik had het trouwens met d over Sega Tetris voor Naomi. Die heb je toch...
  13. M

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    +1, ik zoek nog nieuwe roze OBSF-30's die ik bij mijn laatste Arcade-Japan order vergeten ben in het winkelwagentje te doen.
  14. M

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Waar ben je dan wel? Marco die ons rijdt komt vanuit Limburg naar mij toe voordat we richting Zoetermeer vertrekken.
  15. M

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ok, ik kom definitief met +2. Dus 3x eten. Overigens hebben we nog 1 man plek in de auto uit Eindhoven, iemand die mee wil?
  16. M

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ik kom sowieso met nog iemand, even kijken wie er nog meer mee wil. Zou het leuk zijn als ik mijn Tetris TGM2 PCB meeneem trouwens? Misschien als d ook komt (of uberhaupt) dat het leuk kan zijn om die in een van de kasten te knallen en een korte intro te geven aan een paar mensen en misschien...
  17. M

    Mac operating system

  18. M

    Mac operating system

    Imgburn op PC of Toast op Mac? :p
Back
Top