What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. M

    [Gezocht] oude pc meuk

    Ik heb er maar 2 te vergeven (ik wil er zelf nog 1 houden) dus Sp33dFr34k en Da Dude mogen onderling uitvechten wie er een krijgt. :lol:
  2. M

    [Gezocht] oude pc meuk

    Gratis ophalen als je ff blijft plakken voor een bak koffie of fris? Venray is niet zo ver van Eindhoven :D
  3. M

    [Gezocht] oude pc meuk

    Ik heb nog thin clients liggen met Win98 erop. Incl scherm, AMD Geode (Athlon) 1Ghz, onboard VIA onboard 3D accelerator en onboard sound. Draait meeste games uit de jaren 90, heb wel een speciale Sound Blaster emulator moeten installeren om DOS sound aan de gang te krijgen in de Win98 DOS...
  4. M

    Nozomi Event 2018 Poll! Cancelled!!

    Ik heb niemand gezien van Nozomi behalve Has :D In ieder geval mijn TGM1 bord achtergelaten en die mag blijven tot Oktober wanneer ik 'm weer nodig heb voor de jaarlijkse Tetrisconcept meeting. We hebben het erg naar ons zin gehad, en natuurlijk afgesloten met een potje 4P Outrun SP.
  5. M

    Nozomi Event 2018 Poll! Cancelled!!

    Ik ook, neem mijn broer + Franse Tetris buddy mee :D
  6. M

    Nozomi Event 2018 Poll! Cancelled!!

    30 juni dus? :lol:
  7. M

    [Gezocht] CRT reparateur

    Stamfort doet CRT's ja? Zie ik op de site niets over. Op zich niet te ver weg van Eindhoven, en mijn Nanao moet nog eens nagekeken worden en afgesteld. Hij doet het, maar sommige pots werken niet en de geometrie is ver van ideaal.
  8. M

    Nozomi Event 2018 Poll! Cancelled!!

    Event of geen event, we kunnen toch wel een keer naar het Videogame Museum komen met z'n allen dat er iig de garantie is op bekende gezichten? Ik stel voor gewoon door te gaan met datum prikken en dan eten we maar een keer geen legendarische hamburgers.
  9. M

    NEC XM29 plus Monitor

    Als niemand koopt moet hij wel lager gaan :)
  10. M

    Snes mini 69

    Zijn die niet allang gedumpt inmiddels?
  11. M

    Appcrash

    Probeer video=d3d of video=opengl in mame.ini
  12. M

    Vewlix heaven ;)

    Close your eyes and think of England.
  13. M

    [Gratis] vga monitor voor dreamcast

    Mocht Lihinian geen interesse hebben, ben ik zeer geinteresseerd. Wat is de prijs en locatie?
  14. M

    Vewlix heaven ;)

    Aaah, dat verklaart de flauwe opmerkingen.
  15. M

    Vewlix heaven ;)

    Congrats, je bent gevonden in de Gallery of Shite :lol: Ik heb gepoogd je eer te verdedigen. :P
  16. M

    [TK] PlayStation 3 (40GB model) - Regiovrij / Homebrew / CFW - Compleet in doos!

    Gelukkig ben ik blut want die losse unit is veel te verleidelijk :lol:
  17. M

    [Gezocht] Asus Radeon R9 390X DC2

    Had een 290x gekocht met waterblok, en ontdekte dat die kaart problemen heeft met 4k output over DisplayPort. Een 390x van een vriend geleend om te testen en ja hoor, die doet het zonder problemen. Nu ben ik dus op zoek naar een 390x waar mijn waterblok op past (Asus DirectCU II). Ben ook al...
  18. M

    Intrepid Izzy, gloednieuwe Dreamcast (& PC/PS4) game van Nederlandse bodem

    Slechte tekenstijl, bone animatie, generieke scenery en generieke enemies in een kleurrijk sausje. Alles lijkt in elkaar geflanst uit een formule ipv een verhaal. De gameplay kan dit nog redden maar voor de rest ziet het er niet uit alsof er moeite of passie in zit. De enemies doen me overigens...
  19. M

    Hulp gevraagd: Electrical draad/wires voor padhacks

    Voor padhacks kan je zo dun gaan als je wil. Dunnere draad is iets lastiger solderen voor beginners, en komt makkelijker los als je slechte soldeerverbindingen hebt gemaakt. Ik zou idd gewoon zo'n Velleman oid regenboog dradensetje halen bij de hobbywinkel, kan je makkelijk zien wat waarheen...
Back
Top