What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    Congratulations to: Marcosan30 (35)

    Thanks booteykletser :mrgreen: We zijn erbij de 11de, waarschijnlijk weer voltallig :D Wat betreft cadeaus weinig spectaculairs dit jaar; dinerbon, bol.com, mediamarktbon enz
  2. Marcosan30

    Shenmue III

    Let op guys; er zijn een paar opties bijgekomen, eindelijk is een fysieke versie op ps4 ook mogelijk (ik heb mijn keuze aangepast) :mrgreen: En voor Arjan: een diner met mr. Suzuki in Monaco is nu ook een optie 😉
  3. Marcosan30

    Proficiat rklok!

    Nog van harte ronnie, ouwe badmuts :mrgreen:
  4. Marcosan30

    Congratulations to: Marcosan30 (35)

    Ja hoor Hendrik heeft het ook gevonden :lol: Bedankt nonetheless mattie
  5. Marcosan30

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Ja hoor de boeren gaan weer, dus count me in guys :D Lijkt me leuk om iedereen weer eens te zien en ben supernieuwsgierig naar de nieuwe locatie. Daarnaast heeft een exotische vrucht mij hapjes beloofd :mrgreen:
  6. Marcosan30

    Congratulations to: Marcosan30 (35)

    Helemaal goed bossieafro123 :mrgreen:
  7. Marcosan30

    Congratulations to: Marcosan30 (35)

    Bedankt jongens, dit wordt supergewaardeerd. Hopelijk ben ik er aankomend event (grand-reopening), er is wat verdeeldheid in shmupteam noord maar dat slaan we er wel uit :mrgreen:
  8. Marcosan30

    Shenmue III

    We zitten al op 3,6 mil!!!! Wie nog niet heeft gelapt en shenmue een warm hard toedraagt kom op!!
  9. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Eerlijk is eerlijk, wat een prachtige twin racer is dat! :shock:
  10. Marcosan30

    Shenmue III

  11. Marcosan30

    dexx is 34

    VAN HARTE DJ DIGGY DEXX :mrgreen:
  12. Marcosan30

    Marco's BIG SALE: CAVE Kits, HSF2AE CPS2, All Sold !!!!!

    Yup :D DS verkocht HSF2AE verkocht Espgaluda 2 gereserveerd
  13. Marcosan30

    Marco's BIG SALE: CAVE Kits, HSF2AE CPS2, All Sold !!!!!

    Hallo Forumleden, Een aantal spullen krijgen niet de liefde die ze wel verdienen vanwege tijdgebrek. Prijzen zijn zonder verzendkosten, betaling kan via PayPal en Banktransfer. Onderhandeling is mogelijk, maar niet te gek. Daardoor in de verkoop: 1. Death Smiles Kit VERKOCHT (Prijs: 350 euro)...
  14. Marcosan30

    Sombetzki's 3D Print topic

    Is goud kerel, doe maar een standbeeld in het zilver fijne vent :D
  15. Marcosan30

    Da dude is jarig!

    Nog congrats Robin, ouwe pik
  16. Marcosan30

    Sombetzki's 3D Print topic

    Goed bezig Antonius, alleen jammer van het oerlelijke model 😉 P.s dat gat in het hoofd is geen printfout, dat zit er in het echt ook :mrgreen:
  17. Marcosan30

    Gefeliciteerd Baki

    Van harte kerel
  18. Marcosan30

    Jouw top 10 videogames allertijden...

    blijft een leuk topic Heb er ongeveer 3 uur over gedaan 😉 1. Shenmue (dreamcast) 2. Street fighter 2 the world warrior (arcade) 3. Shinobi (arcade) 4. Ninja gaiden (Xbox) 5. Final fantasy 7 (playstation) 6. Yakuza 5 (ps3) 7. Conker's bad fur day (N64) de humor is zo goed!!!! 8. Final fight...
  19. Marcosan30

    Gefeliciteerd flay

    Congrats Wim :D
  20. Marcosan30

    Sombetzki's 3D Print topic

    Vet mattie, maar nu eem serieus: is mijn mai shiranui al klaar :?: :mrgreen:
Back
Top