What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Marcosan30

    Retro Planet artikel in het AD van afgelopen zaterdag 16 april

    Inhoudelijk superleuk artikel, hopelijk draagt het bij aan nieuwe leden 👏 Vind wel dat Hasan een dikke kop heeft op de foto :o
  2. Marcosan30

    Gefeliciteerd Psykick

    Van harte Has, olde Turkse brownie 👏
  3. Marcosan30

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    Respect hoor Has, :shock: Het was echt weer top, knap om toch elke keer weer andere toffe games te kunnen spelen. Een aantal van mijn hoogtepunten: 1. De klassieke potjes streetfighter tegen mijn nemesis Lorre001 (toch maar sfV halen, maar wel als het een complete game is :mrgreen: 2...
  4. Marcosan30

    ChapDDR is jarig!

    Gefeliciteerd lekkere chapperd :mrgreen:
  5. Marcosan30

    Custom built NAC HD voor SF5

    Helemaal goed fijne vent name your price. Ik zou het stiekem wel leuk vinden als deze cab in de community terecht komt :mrgreen:
  6. Marcosan30

    Custom built NAC HD voor SF5

    @Marcosan Hier een (gsm)foto van het scherm. Ik heb gekozen voor een IPS paneel met reactietijd van 5ms. 5ms staat gelijk aan 1/200e seconde dus voor een 60fps console zijn er geen framedrops mogelijk. Het IPS paneel zorgt er voor dat de cab een 178/178 kijkhoek heeft. Kut had ik maar...
  7. Marcosan30

    Custom built NAC HD voor SF5

    Chris je bent echt een kunstenaar!!! :shock: heb je ook foto's waar het scherm aan staat? Persoonlijk had ik de buttons wit gelaten :D
  8. Marcosan30

    Gefeliciteerd vwbabe84!

    Congrats Jacquelien :mrgreen:
  9. Marcosan30

    Onze webmeester is NOG ouder geworden

    Hoewel een dag te laat. In de geest van bovenstaande; Ik zag mijn kans, gefeliciteerd heer kooij de man met een 42cm lange swans :mrgreen:
  10. Marcosan30

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Wow blijft een mooie cab!!
  11. Marcosan30

    Sjorspion is jarig!

    Proficiat. Knal em deur de panty :D
  12. Marcosan30

    Gezocht: Sega system 18 moederbord

    Hallo forumvrienden, Mijn Michael Jacksons Moonwalker geeft al langer grafische glitches. VDP test geeft errors. Reparatie lijkt erg lastig, dus nu ben ik op zoek naar een ander Sega system 18 moederbord. Mag best een gesuicideerd bord zijn of een bord van een andere niet zo populaire system...
  13. Marcosan30

    [Gezocht] Tri-sync chassis voor MS9 (Wei-Ya 3129A)

    http://videotronicsuk.com/manufacturers ... assis.html Even goed kijken of je tube compatibel is, Mo van videotronics heeft meestal ook andere chassis op voorraad, nadeel is dat hij niet bepaald goedkoop is :)
  14. Marcosan30

    Asure 41

    Lex, ook via deze weg van harte kerel!!! :D
  15. Marcosan30

    Feedback

    Dikke +1 voor NeTaXe. Pcb was goed verpakt en het was de snelste deal ooit :mrgreen:
  16. Marcosan30

    Marco's Christmas Sale; PCB's en taito type x2 multi

    Mortal kombat, vendetta en moonwalker VERKOCHT (ao)
  17. Marcosan30

    Marco's Christmas Sale; PCB's en taito type x2 multi

    Hallo arcadeforumvrienden, Wegens het weer eens verzamelen van teveel PCB's, zie ik mij genoodzaakt mijn collectie een beetje uit te dunnen. Waarschijnlijk om weer nieuwe PCB's te halen van CAVE titels :oops: Aangeboden: 1. Taito type X2 Multiboot, SOLD 2. Moonwalker PCB, SOLD 3. Street...
  18. Marcosan30

    [SOLD] Killer Instinct 2 met CF kit

    Crap te laat :( voor hoeveel is deze weg gegaan als ik vragen mag? Edit: prijs gevonden op ao (275 euro)
  19. Marcosan30

    Gefeliciteerd Abc123!

    Gefeliciteerd bossie afro :D
Back
Top