What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ZiEk

    Fijne jaarwisseling!

    gelukkig Nieuwjaar luitjes
  2. ZiEk

    Arcade expositie in Amsterdam

    zonder Arcade System is Dead niet kunstzinnig genoeg ;P Ziet er mad nice uit allemaal, dacht dat ik in een artikel ook mario kart zag. Maar die hebben ze dus niet ? Anyways mad veel leuk spul daar. December 19 till March 27, mischien kan ik nog lang poppen.
  3. ZiEk

    HIGH-SCORES

    damn ik kom er maar niet op om een nieuwe high score te maken. zat te denken aan Gunsmoke van capcom, maar erg goed gaat ie niet kom tot level twee lol. Street fighter zijn ook teveel versies van om goed te kiezen. iemand anders een game in gedachte?
  4. ZiEk

    100 YEN Arcade mini docu

    http://vimeo.com/15861064
  5. ZiEk

    Grappige video's topic

    ja qualiteit is niet zo netjes maar als tony aan het boksen is zie je wel een big red. DIt is de beste skate vid, meesterlijke scenes en tony is wel cool net als ze 900. ik vind het wel cool, zat te denken om die van mij ook in de fik te steken, maar volgend weekend staan ze bij apenkooi party :)
  6. ZiEk

    Grappige video's topic

    hahahahahahaahah en heb ik deze ooit laten zien ? zo verdwenen de woodies nou in the states ;P Street fighter twee zelfs in de fik, wees gewaarschuwd! :twisted:
  7. ZiEk

    Grappige video's topic

    hahhahah lachen Ratson is in the closet.
  8. ZiEk

    HIGH-SCORES

    nice man, nu ziet het er wel meer uit als een arcade/game forum dan een japan forum. Gelukkig hou je nog dat japan sterk erin, zou zonde zijn dat het helemaal verdwijnt, ga zeker daar nog kijken als ik ooit naar japan kan :) nu bedenken welk spel ik een score drop :)
  9. ZiEk

    HIGH-SCORES

    Ja true, maar zijn aardig wat leuke threads in die review sub, vind zelf een forum ook iets hebben van een archief vol handige informatie. Review sub is dan ook leuk lectuur . Een ander voorbeeld is de arcade thread met al die technische threads, dat soort info wil je gewoon ooit terug kunnen...
  10. ZiEk

    HIGH-SCORES

    lekker half-ass doen duz :( Er is l een topic voor mushime was ff populair, maar ik denk dat als er echt een plek ervoor is dat het overzichtelijk blijf veel beter is. En ook animo zal ontwaken om gewoon je high score bij wat voor spel dan ook, (wat in je cab zit of wat je op je next gen of...
  11. ZiEk

    HIGH-SCORES

    bump! is het zo moelijk ? :P
  12. ZiEk

    TK Sega ST-V + 5 games SALE!

    damn een silvergun op st-v wil ik nog wel een keertje boeken. Was een leuk spel bij de shmup wedstrijd.
  13. ZiEk

    [GEZ] mensen voor online gamen op PS3

    ssf4 meld zich aan! ps3: ZiEK8 staat ook in het gAmertag threadje in vidogames \\om hoe laat game je ?
  14. ZiEk

    Gisteren bij Ronnie geweest :D

    hahahahah gekraakt, tja cps2 fighters toegankelijk?, waar zat je aan te denken, de dikste lijkt me SFZ3 (alpha3) en Super turbo. verwaxhte eigelijk dat je mvs zou rocken.
  15. ZiEk

    Gisteren bij Ronnie geweest :D

    lachen en die photosjop lach. Wat heb je er op draaien ?
  16. ZiEk

    Mildoe's gameroom

    coole zippo, helemaal nice met het verhaal erachter. Mooie vangst :)
  17. ZiEk

    Tips nodig voor shopping

    third strike is wel het beste street fighter spel ooit, alleen batterijtje en no jap resurection :/ pgm shizzle zal wel aan de cheapere kant liggen in japan, pgm2 is ook wel interessant voor wat rehashes van games. en als je teveel geld hebt SUPER STREET FIGHTER 4 ARCADE EDITION :) succes...
  18. ZiEk

    Feedback

    +1 voor mr. klok lekker mushimesama aan het spelen :)
  19. ZiEk

    Bemani thread

    ah nice, dus gewoon alle muziek games van Konami, nu snap ik dat het een mark is en wat er onder valt. Thanx.
  20. ZiEk

    Bemani thread

    dan snap ik benami echt niet, dat is dus alleen die keyboard kast? Ik dacht dat het gewoon muziek spelletjes zijn waarin je de juiste toetsen op het juiste moment moet indrukken zoals bij de arcade game dragons lair. |Dan wel met muziek verbonden en niet een gameover scherm :twisted:
Back
Top