What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. legztec

    Mini NEO-GEO plexiglas cab

    Ziet er goed uit. ben benieuwd naar je cnc machine. kijk uit naar foto's. keep up the good work
  2. legztec

    Nieuw mini woody projectje. (terug van weggeweest)

    Ik heb voor deze kast alles 2 keer gemaakt en besteld en kan na deze zo een tweede in elkaar zetten. De rode knoppen zijn voor mijn neefje en de witte en de extra Josticks worden voor mijn volgende projectje wat 2 viewlixjes moeten worden. :D
  3. legztec

    Nieuw mini woody projectje. (terug van weggeweest)

    'T gaat niet snel maar er zit progressie in. Ik heb de control panel met een scharnier vastgemaakt en de gaten alvast gemaakt. De bevestiging voor het raam pas gemaakt. De kast aangepast zodat de rgb monitor er ook vert in past. Heb de controls allemaal al binnen: Nog ff wat afwerken en dan...
  4. legztec

    And I was nagging 'bout bullit hell...

    Lol een jaar trainen is op zich al een kunst voor een spelletje. Ik zou het meer werk vinden dan gamen. Zit er trouwens nog iets van variatie in? Of is het gewoon keihard in het hoofd stampen van een volgorde?
  5. legztec

    360 Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi Extra

    Ik heb odm ook een Mushi futari op het kantoor liggen waar ik 23 euro voor moet betalen. Voor espgaluda 2 niet gehoeven maar komen bijde van PA af.
  6. legztec

    KBM gearriveerd op zijn bestemming...

    het leuke hieraan is dat je ook echt keyboard speelt ipv guitar hero waar je knopjes indrukt ipv daadwerkelijk fretten moet pakkken
  7. legztec

    High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda II

    Nieuwe score! 54,818,188 Level 3 is scoring heaven zeg!
  8. legztec

    KBM gearriveerd op zijn bestemming...

    Omg dat ding is huge! Meteen ff op youtube gekeken maar het ziet er wel leuk uit om te doen.
  9. legztec

    Nieuw mini woody projectje. (terug van weggeweest)

    Als ik de originele zou kunnen vinden zouden ze nog te groot zijn. Ik moet het doen met foto's en plaatjes van het origineel maar wil het wel goed doen. Als iemand nog hoge resolutie artwork beschikbaar heeft van ss2 zou ik daar erg blij mee zijn.
  10. legztec

    Nieuw mini woody projectje. (terug van weggeweest)

    Na een te lange afdwaling in WOW ben ik weer helemaal terug in de arcade gaming. Ik had al 4 jaar geleden de schetsen liggen en had zelfs ooit al hout gehaald en de maten afgetekend. Nu dan eindelijk ben ik weer vollop bezig met een nieuwe Mini replica. Hij moet er uiteindelijk ongeveer zo uit...
  11. legztec

    High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda II

    21,376,857 Ik heb de arcade versie een keer geprobeerd op de 360 Van wat ik kan zien is de 360 mode het zeflde qua spel. De betere gfx en geluid is volgens mij het enige verschil. Ik speel iets meer voor score. Ik begin pas net de 2de boss een beetje door te krijgen.
  12. legztec

    High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda II

    Ik zie dat je met 20.000.000 in stage 4 gekomen bent. heb je dan op score gespeeld of op survival?
  13. legztec

    High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda II

    Ik las het idd in het Currntly playing topic. Maar volgens mij zijn 360mode, arcade mode en de PCB het zelfde. Ik denk ook niet dat er heel veel mensen in NL zijn die de PCB hebben.
  14. legztec

    Het "currently playing" topic

    Bayonetta en Espgaluda 2 Black Label
  15. legztec

    High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda II

    Ik ga er vanuit dat het om de xbox360 mode gaat??
  16. legztec

    Instant classic videoclip

    http://kotaku.com/5512171/maybe-the-gre ... abinetever
  17. legztec

    GEVRAAGD : Platte Sega sleutels!

    standaard lijkt me idd sterk. Op mijn superneo zitten 4 sloten en 4 verschillende sluetels die geen van allen op een ander slot passen.
  18. legztec

    Espgaluda II Black Label - XBOX 360

    Zonder problemen had ik hem vorige week binnen van Play Asia. Afgelopen week ook maar meteen een Xbox aangeschaft. :P I'm hooked! wat een dikke game!
  19. legztec

    Hulp gevraagd met stroomkabel

    Maar uh... weet je nu wel wat er gebeurd is? zo'n groene vonk komt er niet zomaar uit natuurlijk. :P
  20. legztec

    Espgaluda II Black Label - XBOX 360

    Ik heb m ook besteld maar dan bij Play-asia, ik ben benieuwd. Nu nog de console aanschaffen :P
Back
Top