What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. joeks

    Mario Kart Arcade GP 2 Triforce Netboot probleem OPGELOST!

    Oh cool dat je met het artwork bezig bent! Dat wil ik uiteindelijk ook wel. Maar eens technisch alles maar eens goed voor elkaar krijgen :) Krijg waarschijnlijk deze week OR2SP ook nog binnen op GD-ROM. Dacht, die wil ik wel origineel.
  2. joeks

    Gezocht: Sega racer Up/Down shifter

    Oh ik had het over OR2, of je daar nog iets aan het moeten passen wat bedrading betreft. Bij Mario Kart inderdaad FFB uitzetten, camera uitzetten en ik moest item button op red zetten dacht ik, anders gaf hij een item button foutmelding en start hij ook niet op. Dat is raar trouwens, bij...
  3. joeks

    Mario Kart Arcade GP 2 Triforce Netboot probleem OPGELOST!

    Die itembutton zal ik dan zelf proberen, laat wel weten als het gelukt is (of niet). En wat apart joh, dat rempedaal. Van de ene kant fijn dat mijn kast in orde is, maar voelt best beetje raar eigenlijk. Vandaag trouwens m'n Chihiro binnengekregen en aangesloten! Morgen Outrun 2 testen! :)
  4. joeks

    Gezocht: Sega racer Up/Down shifter

    Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken Marcosan :) Kan natuurlijk ook. Maar ik vind die Up/Down schakelpookjes wel mooi eigenlijk. Heb jij nog iets aan de bedrading aangepast om het werkend te krijgen?
  5. joeks

    Gezocht: Sega racer Up/Down shifter

    Voor mijn Nascar-naar-Outrun2 "conversie" ben ik op zoek naar een Sega Up/Down shifter, inclusief afdekplaat. Nascar heeft een 1-4 shifter, Outrun 2 enkel Up/Down. Roep maar als je wat hebt liggen! :)
  6. joeks

    Concurrent NGC

    Ik dacht eerst dat jullie gingen uitbreiden toen ik het bericht op de radio hoorde :)
  7. joeks

    Mario Kart Arcade GP 2 Triforce Netboot probleem OPGELOST!

    Jongens, goede ontwikkelingen! :) Gisteren m'n vierde (!) Type 3 Triforce geprobeerd en hoppa, Mario Kart Arcade GP 2 werkt! Met dezelfde zero pic, dus die is gewoon goed gelukkig. Nu enkel nog de item button aansluiten zodat ie goed te spelen is. Ik denk dat ik de change view button pin op het...
  8. joeks

    Gefeliciteerd joeks!

    Bedankt jongens :) Dat het maar een mooi (game) jaar mag worden!
  9. joeks

    Gefeliciteerd joeks!

    Bedankt allemaal! Ik voel me echt jarig zo met al die berichtjes :)
  10. joeks

    Gefeliciteerd joeks!

    Bedankt jongens! Haha die Mario Kart. Spot er maar mee :) Volgende week krijg ik m'n Outrun 2 set binnen.
  11. joeks

    Gefeliciteerd joeks!

    Thanks guys! :) Ik ga zo maar eens een potje Battlefield 4 spelen voordat de visite komt.
  12. joeks

    Gezocht: Sega Chihiro Type 3 (voor Outrun 2)

    Thanks Hasan! Wil jij trouwens die NNC-artset nog hebben?
  13. joeks

    Gezocht: Sega Chihiro Type 3 (voor Outrun 2)

    Hee bedankt voor het meezoeken :) Is helaas wel in Amerika. Dus totaalbedrag incl. verzenden zal niet mals zijn. Ik probeer even of Pete met iets minder genoegen neemt. Thanks!
  14. joeks

    Gezocht: Sega Chihiro Type 3 (voor Outrun 2)

    Bedankt voor je reply! Chop heeft mij al direct een PM gestuurd inderdaad. Krijg zo foto's. Systeem schijnt wel in hele goede staat te zijn en zitten nieuwe condensatoren op. Maar wel aan de prijs inderdaad. Vraagt er 300 pond voor. 357 euro :( En dat is exclusief shipping. Zou er liever eentje...
  15. joeks

    Gezocht: Sega Chihiro Type 3 (voor Outrun 2)

    Hoi, Ik ben op zoek naar een Sega Chihiro Type 3. Iemand die er eentje te koop heeft? Groeten Barry
  16. joeks

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Leuk! Ben ik erg benieuwd naar.
  17. joeks

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Super cool Pascal! Het idee van een LCD-monitor in m'n racer begint steeds meer te kriebelen. Zeker omdat ik op het moment een redelijk slechte Sanwa erin heb zitten. Was het een beetje te doen om het mooi af te werken?
  18. joeks

    fotos gameroom (garage)

    Mooi collectie man! Ziet er ook gezellig uit.
  19. joeks

    Mario Kart Arcade GP 2 Triforce Netboot probleem OPGELOST!

    Kan er altijd een ander chassis op zetten, denk dat dat de enige oplossing is. Of misschien een cap kit? Maar dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Wrang genoeg heb ik nog drie mooie Naomi beeldbuizen zonder burn staan, maar geen werkende chassis' meer. Bij eentje is de flyback kapot...
  20. joeks

    Mario Kart Arcade GP 2 Triforce Netboot probleem OPGELOST!

    Nee absoluut geen burn, maar met het chassis ben ik niet zo blij. Super veel pincushion en is niet op te lossen met draaien aan de pots op het chassis. Iemand enig idee? Heb hem nu op z'n best afgesteld zodat de vervorming het minst zichtbaar is. Maar dan mis je eigenlijk teveel beeld links en...
Back
Top