What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. joeks

    Red Tape Streetfighter

    Deze over Schwarzenegger met Accigone is ook zo grappig :) Xw9AHPXe8C4
  2. joeks

    Gratis: 3 Naomi monitoren

    Gratis af te halen, 3 Naomi beeldbuizen (Sanwa 29E31S) en drie bijbehorende chassis' waarvan 2 met een defect. Het chassis dat wel werkt heeft slechte geometrie maar is zeker te gebruiken bij gebrek aan beter. De beeldbuizen hebben geen zichtbare burn.
  3. joeks

    Oma koopt oud gebouw in Japan en vind 55 classic arcade cabs

    Karkassen, dan neem ik aan dat ze niet compleet, niet de mooiste en niet werkend zijn? :)
  4. joeks

    Oma koopt oud gebouw in Japan en vind 55 classic arcade cabs

    Ja die NOS Aero's voor 350 euro destijds. Had ik achteraf wel moeten doen.
  5. joeks

    Oma koopt oud gebouw in Japan en vind 55 classic arcade cabs

    Ja zag het bij Highway Entertainment volgens mij. Even opgezocht, http://www.highway.net.au/bulk-offers/a ... s/117.html
  6. joeks

    Oma koopt oud gebouw in Japan en vind 55 classic arcade cabs

    Ronnie (Rklok) is nu in Japan met deze deal bezig. Dus grote kans dat al deze kasten naar Nederland komen :)
  7. joeks

    Gefeliciteerd Marcosan!

    Gefeliciteerd!
  8. joeks

    Hieperdepiep voor Beatmaster-P

    Gefeliciteerd Pascal!
  9. joeks

    PC/PS3 Racer

    Dat wil ik ook wel weten :) Ziet er in elk geval super uit! Kussentjes zelf bekleden is trouwens echt een goed idee. Die van mijn Nascar zijn vies vaal oranje. Zou liever een nepleren zwart zitje hebben dat betere bij de rest vd cab past.
  10. joeks

    SOLD! 2 chopped Naomi's, met NC en NNC artwork.

    Topic aangepast, - prijs voor de twee samen (zonder games) moest 500 euro zijn. - nieuwe NNC instructionstrip inbegrepen - nieuwe NC en NNC leg art inbegrepen
  11. joeks

    SOLD! 2 chopped Naomi's, met NC en NNC artwork.

    Omdat ik nu twee New Net Cities heb is het tijd om mijn gechopte Naomi's de deur uit te doen. Over de Naomi's, - Twee complete en hele schone ingekorte Naomi's (sitdown model) met Net City en New Net City artwork. - Beide met originele wiring voor JVS. - Beide een origineel 2-player 6-button...
  12. joeks

    [FS] Sega Rally 2 parts Neogeo Jamma Naomi etc...

    @cageman Het is een Nanao MS-2932. Inmiddels ben ik halverwege met de swap, Sanwa monitor zit al in de Naomi.
  13. joeks

    [FS] Sega Rally 2 parts Neogeo Jamma Naomi etc...

    Ja als jij er eentje hebt, helemaal super :D Heb er eigenlijk niet over na gedacht. Ik moet even kijken wat voor monitor het precies is, in elk geval een origineel 31kHz Nanao (volgens mij) en zit nu in m'n Naomi met 01 bezel. Ik laat het je zo weten! Thanks
  14. joeks

    [FS] Sega Rally 2 parts Neogeo Jamma Naomi etc...

    Hi, do you have a monitor bezel (sitdown racer) for a Nanao monitor? I have a stock Sanwa monitor in my Nascar now, but want to drop a Nanao in there which has more curvature. Thanks!
  15. joeks

    homemade mini Mario Bros cabinet

    Zo, die gitaren zien er super uit inderdaad! Mooie afwerking zeg. Vette skills :)
  16. joeks

    homemade mini Mario Bros cabinet

    Mooi werk Cocobolo! zo'n mini wil ik misschien ook nog wel eens bouwen voor op de kinderkamer. Zelf heb ik een paar jaar geleden een Nintendo Donkey Kong replica gebouwd. Ben begonnen in 2009 en in 2013 was ie klaar, dus jij wint qua bouwtijd :) Meer foto's op...
  17. joeks

    Hall of shame

    Ik zou dat niet eens naar de stort durven te brengen uit schaamte.
  18. joeks

    Gezocht: NNC control panel of overlay

    Een NOS panel gevonden op YAJ! :)
Back
Top