What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    Feedback

    vette plus 1 voor cthulhu! Heeft mijn sega master system kosteloos gemod met een 50/60hz switch! Super bedankt man! :D
  2. S

    WTB: Alien Storm, Shadow Dancer, Psychic 5 (orig)

    rastermania.be heeft shadow dancer liggen. 225 :shock: en een boot 95 Geen idee of dat duur is. Heb zelf geen cab 😉 be it is! :mrgreen:
  3. S

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    Ga toch liever voor ms 1. Is mijn eerste console geweest. Jeugdsentiment. Master system games valt reuze mee qua prijs. Via mp wordt genoeg aangeboden. Meeste mensen willen toch nes games :)
  4. S

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    Thanks. volgens mij zit deze alleen in de master system 2 :)
  5. S

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    bedankt voor de goede info Trol Master system 1 it is :D
  6. S

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    dat zou top zijn! :) Ik kan aan een master system 1 via een vriend komen.
  7. S

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    Thanks! Maar ik durf het nog niet aan zonder soldeerervaring :D
  8. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom warner :)
  9. S

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    Zelf ben ik à technisch. Wie heeft er een liggen of kan zo'n console modden? :D
  10. S

    Stevuns congrats dude

    En nog bedankt :) 35..pfff niet normaal!
  11. S

    Stevuns congrats dude

    Bedankt voor de felicitaties heren!
  12. S

    Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

    Yes.. Ga morgen ook! Ga zonder te douchen en zonder deo !
  13. S

    Arcadehal Rotterdam

    O ja bij ter hoogte van de Noordschans/ Kruijffstraat? Dat tehuis staat er inmiddels niet meer. Denk dat je veel niet meer terug kent. Ze hebben de wijk flink verbeterd. De Mathenneserdijk is bv ook helemaal gerenoveerd. Anno 2000 - 2003 kon je daar s'nachts idd niet veilig lopen :)
  14. S

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Het is hier wel gezellig!!! :D Mooie outrun cab!. Hopen dat het me lukt om om zondag nog even langs te komen.
  15. S

    Arcadehal Rotterdam

    Ik kom heel vaak in deze buurt. Heb ook vrienden en bekenden die op de Schiedamseweg wonen. Ik heb daar ook 4 jaar post bezorgd. De laatste jaren is er gelukkig ook heel wat verbeterd door het schoonruimen van de Keileweg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om in die buurt een ondermening te...
  16. S

    Arcadehal Rotterdam

    Zal het eens checken... 10 min bij mij vandaan. Heb daar vroeger als postbode gewerkt. Het is een levendige buurt,maar je wordt niet gelijk beroofd :lol:
  17. S

    Gezocht : Japanse Sega Saturn en Dreamcast box only

    Ik heb wel een witte en een grijze saturn boxed,maar daar zit er natuurlijk een in 😉
Back
Top