What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. R2-2D

    TK: Cps2 Progear, SF Zero 2 B Board

    Street Fighter Zero 2 gereserveerd. Het zijn phoenix roms van Razoola trouwens.
  2. R2-2D

    TK: Cps2 Progear, SF Zero 2 B Board

    Ik verkoop een aantal jap. Cps2 A boards zonder B/Moederboard : 5,- verzendkosten Progear (conversion) 99,- verkocht Street Fighter Zero 2 60,- (phoenixed) *Verkocht*
  3. R2-2D

    Sky3ds review

    En dan komt volgende week de new 3ds uit waarop hij waarschijnlijk niet werkt. Ik koop de games liever origineel.
  4. R2-2D

    [GEZOCHT] Demon Front PGM

    Pas wel op , je hebt hier 2 versies van ; 1 jamma pcb en een losse cart waar je een igs mobo voor nodig hebt.
  5. R2-2D

    Tk : X360toJamma ,Ibara ps2/dvd set/Nightmare Busters Nieuw

    Alles tegen 50% korting te koop. Ibara is verkocht.
  6. R2-2D

    Wtb: Ibara pcb of dodonpachi daioujou pcb

    Ibara heb ik inmiddels, Ddp nog niet , maar op dit moment zal die even moeten wachten vanwege de dure december maand:) Bedankt voor de headsup!
  7. R2-2D

    Tabletopje gezocht

    http://www.gameshop-twente.nl/zoeken.ph ... avbar_klik Wel iets meer dan een paar tientjes.
  8. R2-2D

    RKLOK Work in Progress

    Akumajou / Castlevania?
  9. R2-2D

    RKLOK Work in Progress

    Super! Wat een mooie cab!
  10. R2-2D

    Price check voor wat MVS games

    Ik heb ook nog best wat artwork over, pm me anders even wat je zoekt. Sorry voor de offtopic.
  11. R2-2D

    Shadaloo's productie stick

    Een dubbele stick zoals de Sega hss 0130 zou ook erg tof zijn!
  12. R2-2D

    Feedback

    +001 voor Lorre001.
  13. R2-2D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Man,man,man wat een hardcore in 1 hal. Ik vraag me af of jullie vrouwen hier wel vanaf weten! Leuk om een keer de gezichten bij de fantastiche forumnamen te zien. Ik heb mezelf uitstekend vermaakt en uiteindelijk meer geluld dan gegamed. En die Darius Burst Ex....
  14. R2-2D

    NGC IV - Overkill - ik kom en neem mee... Ik kom en zoek...

    Niemand die de Sony Pvm 20L4 van me wil overnemen? Dit is een van de betere , zoniet de beste PVM's. 800 scanlines! 65 euro is het laagste dat ik wil gaan. Voor 10:00 morgenvroeg moet ik het weten, want dan kan ik m nog in de auto zetten.
  15. R2-2D

    NGC IV - Overkill - ik kom en neem mee... Ik kom en zoek...

    Ik kan zaterdag een Sony pvm 20L4 meenemen, prijs is 75 euro. Ook heb ik nog een Ibara superplay dvd , comicbook,mini guide en artbook, alles voor 40 euro. Dreamcast games, pal: 3rd strike 15 euro gereserveerd gunbird 2 *verkocht* marvel vs capcom 2 15 euro gereserveerd bangaioh *verkocht* sonic...
  16. R2-2D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    50hz is geen 60hz , dus geen ntsc games in kleur.
  17. R2-2D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Het kan ook menu 0 0 go zijn. Als je revisie 2.0 of lager hebt kan je alleen in het service menu via een switch die je kan inbouwen in je tv.
  18. R2-2D

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    Super! Bedankt Milspex!
  19. R2-2D

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    Nice Milspex! Zou dit op een of andere manier gedeeld kunnen worden?
Back
Top