What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    Arcade CRT vs PC CRT?

    Ligt eraan wat je wil gaan spelen... Als het alleen gaat om oudere games dan is een 15Khz CRT beter. Latere games voor arcade/consoles komen beter tot hun recht op een PC-scherm. Wil je alles kunnen spelen dat is een multisync een optie. Maar ook dan is de monitor meestal beter geschikt voor 15K...
  2. C

    Arcade CRT vs PC CRT?

    Heeft alles te maken met dotpitch en raster. PC schermen zijn meestal te fijn voor weergave van de lowres/lowfreq arcade games. Alleen als je highres/highfreq arcade games wil spelen is een PC-scherm prima te gebruiken.
  3. C

    ChapDDR (Cas) z'n sega naomi pc cabinet

    Heb goede ervaring met die gele keukenspay (weet de naam zo even niet)!
  4. C

    ChapDDR (Cas) z'n sega naomi pc cabinet

    Wellicht leuke bron voor inspiratie :D http://89.99.104.52/arcade/MyCabs/Naomi/WEB/index.html http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?f=11&t=3398
  5. C

    Feedback

    +1 sjorspion Mijn zoon is blij :)
  6. C

    Feedback

    +1 voor Michielze :) Gratis MVS met extra'tje (waarvan ik nog niet weet wat het precies is)!
  7. C

    Een lekkere tweeling ! Sega Rally Twin

    in de Lancia delta HF natuurlijk 8)
  8. C

    Een lekkere tweeling ! Sega Rally Twin

    Damn, wat een mooie SR opstelling voor dat geld :shock: 8) Zou zeggen, repareren die handel en zeker niet ombouwen tot MAME.
  9. C

    Capacitor / Elco vraagje

    Yes :!:
  10. C

    Mijn derde prinsesje is gearriveerd ;)

    Super Hasan! Ga zo door 😉
  11. C

    Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

    Netjes gedaan hoor! De spuiten valt best wel mee toch?
  12. C

    Chopped Naomi project cab!

    Neeeeee Marco, niet doen... niet reageren, ho, stop wegklikken die pagina 😉
  13. C

    NAC monitor probleem

    Zonder schema wordt dit best lastig en kom je uit op "het op goed geluk vervangen" :( Zijn er geen nozomi-leden die eenzelfde chassis hebben en weten waar het vandaan komt?
  14. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Snap dat je het niet begrijpt :) Wist bij voorbaat dat ik de cab niet kon houden vanwege plaatsgebrek. Kon het alleen niet laten dit hobby klusje op te pakken. Het kriebelde teveel en ben ook blij dat ik het heb gedaan. Zoals gezegd, beleef veel plezier aan het sleutelen en de uitdaging iets...
  15. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Cker :) Heb al een proefopstelling draaien op basis van Hyperspin en ShmupMame 😉
  16. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    The cab has left the garage :) :cry: Paul (p-nut) veel plezier ermee :)
Back
Top