What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    ben er zoals gewoonlijk net als vorig jaar er elke dag!.. gaat super worden, i can feel it :D
  2. D

    RKLOK Work in Progress

    :mrgreen: whaha, je kent me te goed! ;)
  3. D

    Hall of shame

    zo'n ding staat ook bij de hall of game in tilburg, dus als je wil weten hoe hij er dus spelend uitziet ;) en ALS je em koopt gelijk dat scherm en het control panel aanpakken, the HORROR :P
  4. D

    Ratson's uitverkoop: Alles moet weg!!!

    dank u ;) en Ratson, suc6 met verkoop van de andere spulletjes :D
  5. D

    Mr Du Arcade Tafel

    mr. Du is een bootleg, speelt wel net zo goed als mr. Do ;) wat ik zou doen is em gewoon lekker restoren, het spel is gewoon leuk en doet me vooral aan digger denken :mrgreen:
  6. D

    Step down convertor?

    :mrgreen: yeah, daarom heb ik er 3 die 1000 watt kunnen hebben. 1 voor de 3 cabs (neogeo, astro en cyberlead) 1 voor de beatmania en 1 voor de keyboardmania En worden ze warm? Neen, ze blijven gewoon koel dus non-stop spelen kan gewoon Wat jinx zegt: airlink ftw!!!!!
  7. D

    Step down convertor?

    ik bestel ze hier.. http://www.airlinktransformers.com/japa ... onverters/ dan heb je geen 110 volt maar echt 100 volt zoals het hoort ;)
  8. D

    Wii Uuuuuuuu!!!

    lol. het is volgens mij een 3DS :) want je hoort ook de game die hij aan het spelen is toch? ik ga deze game ook maar halen :D btw, nintendo ID = Dexx64 add me, als je dat leuk vind :D
  9. D

    Vreemde arcade cabs, only in Japan

    oh yeah!! :mrgreen:
  10. D

    Indiana Jones barnraid

    dat is echt het mooiste ja :) en die koelkast is ook gaaf.. ik hou hier wel van, al dat moois wat je dan in zo'n loods tegenkomt :mrgreen: het is jammer dat er geen paperboy tussen zat :) dat is uit mijn kindertijd.. ;)
  11. D

    Indiana Jones barnraid

    :shock: :shock: :shock: :shock: wow, die flipperkasten! en dan moet je nagaan dat ze.. hoelang hebben ze uit gestaan?? 15 a 20 jaar? en dan ook nog starten, erg gaaf :D
  12. D

    Neo geo mvs 4 slot/Pimp the X

    mijn 4 slot zit gewoon op z'n plek in de neo SC19-4 ;) daarvoor hoef ik em niet te spuiten enzo.
  13. D

    Indiana Jones barnraid

    damn, mooi spul zeg :) wat is er eigenlijk allemaal uit die loods gered??
  14. D

    Vreemde arcade cabs, only in Japan

    :mrgreen: klopt! en als het van Konami is... dan weet je het wel :)
  15. D

    Vreemde arcade cabs, only in Japan

    yup, door 573 :mrgreen:
  16. D

    Vreemde arcade cabs, only in Japan

    Heb de game in Singapore en Canada gespeeld, het is best makkelijk als je het door heb, oja.., zo zie je maar weer het is niet Japan only :mrgreen:
  17. D

    Vreemde arcade cabs, only in Japan

    leuk al die maffe games, maar 1 ding he, jubeat is zeker niet vreemd ;)
  18. D

    RKLOK Work in Progress

    nope niet gelukt :(
  19. D

    RKLOK Work in Progress

    yep :) heb hem zelfs werkend gemaakt :mrgreen: pc kennis he, want dat zit tegenwoordig in de meeste arcade cabs :D
Back
Top