What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Call of Duty 4 (Beta)

    Wie speelt de beta van CoD4? En wie gaat het spel straks kopen? Ik heb vandaag voor het eerst de beta gespeeld en wat een ongelofelijk vet spel is het! Ik weet nu al dat ik deze game meer dan Halo 3 ga spelen! Pff. Niet normaal hoe vet het is om steeds quad kills te scoren.
  2. Rano

    Ninja Gaiden 2 (gru-we-luuuuuuk)

    Hetzelfde als Sigma. Niet speciaal maar zeker tof. Dat gore is mjam!
  3. Rano

    Mario Galaxy

    Ik heb deze zomervakantie voor het eerst een Pokemon game gespeeld. Het is gewoon zwaar verslavend. Ik heb in 36 uur de game uitgespeeld en daarna nog eens 8 uur in het levellen gestopt. Jaja 8)
  4. Rano

    Tokyo Game Show 2007

    Kom op Ken! Niet zo negatief. Heavenly Sword dikdrukken terwijl deze ook in de lijst staan?! White Knight Story The Eye of Judgment - Biolith Rebellion LittleBigPlanet Uncharted: Drakes Schicksal
  5. Rano

    Fatsoenlijke update uit Ken's domein

    Die gun set is zeker nice. Maar ook die Nintendo knuffels hebben wel wat :)
  6. Rano

    360 'ring of death'

    Ik heb het reeds 2x gehad. Ik zit nu op mijn derde Xbox 360 :) Deze blijft het wel redelijk goed doen. Af en toe kan ie de disc niet lezen terwijl er echt geen enkele kras of vetvlek op de DVD zit :S
  7. Rano

    Leipzig game convention 2007

    Als dat de beste games zijn, is er toch iets goed fout :(
  8. Rano

    New Capcom 2D fighter!!!

    De chars, op sommige na, doen me denken aan veredelde Pokemons :D
  9. Rano

    Ninja Gaiden Sigma

    Ik heb NG slecht tot aan de bovenkant van de Ninja Fortress gespeeld :D Dus Sigma wordt het voor mij!
  10. Rano

    GTA IV

    Ik ben blij dat GTA IV pas in 2008 komt. Het is veel te druk. Ik moet dit najaar toppers als Mass Effect aan me voorbij laten gaan.
  11. Rano

    Ninja Gaiden Sigma

    Ik haal Ninja Gaiden meteen zodra ik terug ben van vakantie. Heb de demo veel gespeeld. Ziet er tof uit en speelt solide.
  12. Rano

    Halo 3

    4 player online co-op bevestigd! NICE!
  13. Rano

    Call of Duty 4

    Vroeger ook Duke Nukem 3D wel eens gespeeld? Daar had je de Laser Trip Bomb. Een apparaatje wat je op een willekeurige plek aan de muur vast maakte. Als je tegenstander er dan door heen liep ontplofte het apparaat. Zo vet om die dingen om het hoekje te plaatsen.
  14. Rano

    Call of Duty 4

    @Baki: Vuile campert :D Haha..
  15. Rano

    Halo 3

    Scans:
  16. Rano

    Call of Duty 4

    Dat niet nee. Maar Sony laat je tenminste wel vrij in het kiezen van een headset. Je kan elke willekeurige bluetooth headset gebruiken. Dus als je al een bluetooth headset voor je telefoon hebt, kan je deze gewoon gebruiken. Resistance is zeker een middelmatige FPS. Maar online zit ie gewoon...
  17. Rano

    Call of Duty 4

    @Baki: Heb je Resistance serieus meerdere potjes online gespeeld? Als je daarna nog concludeert dat de online service kut is, vind ik het knap. Ik ben het met je eens dat Xbox Live gewoon goed werkt. Maar in het geval van Resistance doet het PSN daar niets aan onder.
  18. Rano

    Call of Duty 4

    Zo denk ik er ook over. Hopelijk heeft het er mee te maken dat deel 2 en 3 door verschillende ontwikkelaars zijn ontwikkelt. Al vraag ik me af of het daar aan ligt. Ik neem aan dat die engine, models, animaties etc. gewoon van de ene ontwikkelaar naar de andere gaan.
  19. Rano

    Metal Gear Solid 4

    Oh, oh, oh.. Ik ben het absoluut niet met je eens R-Type. De animaties van Snake vind ik juist ziekelijk goed. Welke game heeft nou zulke animaties?
  20. Rano

    Metal Gear Solid 4

    Wat ziet dat er heerlijk uit! Grafisch is het erg goed. Wel grauwig en kaal. Maar de sfeer vind ik erg goed. En ook de gameplay ziet er goed uit. Pornoboekjes kijken :D
Back
Top