What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Halo 3

    Nee, opzich vind ik de box wel interessant. Heb HL2 ook nog niet gespeeld. Schijnt ook een parel te zijn. Maar goed. Gelukkig is MGS4 uitgesteld. Kan ik die gaan spelen.
  2. Rano

    Sega World London

    Ben er in 1996 geweest. Heb daar in een soort VR achtige machine geweest. Te vaag. En d'r was een BK of Mac geloof ik. Maar alle machines kostte destijds 2 pond per potje. Ging voor mij een beetje te ver :P
  3. Rano

    Pro Evolution Soccer 2008

    Ik heb het spel nog niet aangeschaft. Ben momenteel iets te druk met andere games. Maar als ik zo een beetje rondlees op (internationale) fora, dan valt me de negativiteit van de reacties op. Framedrops, irritant publiek, irritant gras, online lag (ook op X360), weinig correcte gezichten etc.
  4. Rano

    Jikkyou Powerful Pro Yakyuu

    Ziet er zwaar tof uit. Deze games zijn nooit naar EU gekomen?
  5. Rano

    Mooiste resin allertijden: 18'' Akuma

    Statues zijn gaaaay!!
  6. Rano

    Wat spelen jullie op dit moment?

    The Phantom Hourglass op de DS Metroid Prime 3 op de Wii
  7. Rano

    Street Fighter IV

    En dan die okami achtige zwarte verfspetters bij een harde stoot 8)
  8. Rano

    Sega of Hori stick (o.a. voor VF5)?

    Zeg vriend, de PS3 is nog geen jaar uit. Wat verwacht je?
  9. Rano

    must have 360 titles?

    Spellen die ik echt de moeite waard vind zijn: - Call of Duty 2 - Call of Duty 3 - Viva Piñata Later komt daar Call of Duty 4 nog bij.
  10. Rano

    Nieuwe conventionele TV voor retro games

    RGB monitor? Wat bedoel je hier precies mee? Een computer monitor of zoiets wat een cab heeft?
  11. Rano

    Sega of Hori stick (o.a. voor VF5)?

    PS2/1 games?
  12. Rano

    GMR magazine

    Ik denk dat de PU het enige format is wat in Nederland bestaansrecht heeft..
  13. Rano

    GMR magazine

    Correctie, HUB neemt alleen PU, Computer Idee, PCM en Gizmodo over. Dus niet heel VNU. Dan zou Tweakers etc. ook onder HUB vallen.
  14. Rano

    Devil May Cry 4

    Da's Japan only shit.. :roll:
  15. Rano

    Devil May Cry 4

    Limited Edition van DMC4 (80 dollar)
  16. Rano

    Pro Evolution Soccer 2008

    Schijnt wel redelijk te zijn. Vooruitgang is minimaal. Maar het is toch de voetbalgame van het jaar.
  17. Rano

    Pro Evolution Soccer 2008

    Gameshop tackelt PRO EVOLUTION SOCCER 8 De Gameshop doet de titel Pro Evolution Soccer 8 voor de platformen Playstation 3 en Xbox 360 direct in de budget voor € 38,-. Dit spel zal bij ons verkrijgbaar zijn vanaf 25 oktober. Aan de uitgevers: Wij doen als speciaalzaak altijd ons best om ons...
  18. Rano

    Gran Tursimo 5 prologue DEMO

    Forza 2 heeft ook geen schademodel. Dat je motorkap er af kan vliegen noem ik geen schademodel. Een schademodel vind je wel bij spellen als Colin McRae 4, Motorstorm etc. GT heeft er helemaal geen en waarom? Geen idee. Deel 2 ging niet langzaam hoor. Vanaf deel 3 was het ruk. Forza 2 is ook...
  19. Rano

    Gran Tursimo 5 prologue DEMO

    Jup :) Ik heb het adres van Sony van Tokyo Square ingevuld :lol: GT vind ik net iets spannender door de menu structuur. Tweedehands auto's op de kop tikken etc.
  20. Rano

    Gran Tursimo 5 prologue DEMO

    Idd. Als je Forza een tijdje gespeeld hebt, valt het wel mee hoe verschrikkelijk goed die game is. Tuurlijk, met de gameplay zit het snor, de uitgebreide style en tune opties ook. Maar het is lelijk en saaaaai.
Back
Top