What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. K405

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Bedankt voor de tip! Ga ik meteen doen. Zal hem voorlopig toch niet gaan gebruiken want.. geen games >< Ik ga er eigelijk vanuit dat Darksoft met een multicard gaat komen.
  2. K405

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Hoi Pascal, gefeliciteerd met je CPSIII mobo, cool stuff! 8) Ik heb vanmiddag deze opgehaald bij postnl: Mocht iemand interesse hebben ik heb em van eBay: http://www.ebay.com/itm/IGS-original-motherboard-for-PGM-sheep-nova-/282093257969?
  3. K405

    [Gezocht] 3D printer voor GDEMU/Phoebe/Rhea tray

    Hoi Anton, Mag ik 2x DC en 1x SAT? Zwart aub, maar mag ook een andere kleur als dat beter uitkomt.
  4. K405

    Pokémon Go!

    ik moest lachen toen ik dit gisterenavond las.. ik hoop zo dat het echt waar is! https://www.reddit.com/r/gaming/comment ... mpact=true
  5. K405

    Parultjes op marruktplaatz

    Keihard illegaal! Ik kan me nog de FBI raids op BBS'en van vroegah nog herinneren.. :mrgreen:
  6. K405

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    De tip was ook aan messias gericht 😉
  7. K405

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Niet, zit een knoppie op.. je kunt er 100 disc images op kwijt.
  8. K405

    Parultjes op marruktplaatz

    Geen geld voor zulks vakmanschap! *roflmfao!
  9. K405

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Je kan gewoon nog 3,5" floppies kopen en een external 3,5" diskdrive is ook nog wel op de kop te tikken. Maar waarom niet de 3,5" drive in je copybox vervangen met een Gotek USB Drive Emulator? http://nl.aliexpress.com/w/wholesale-gotek-usb-floppy-emulator.html
  10. K405

    B&O mx4000

    Leuke tip maar veels te duur, imho. Als je in de markt bent voor een B&O dan liever een MX4002 met software versie 3.1 of hoger. viewtopic.php?f=11&t=4463&p=87046#p87046 fj6iGdWeXj0 Ik zou eerlijk gezegd gewoon voor een Sony trinitron gaan.
  11. K405

    Sharing is caring! Artwork/labels/etc

    Heb geen van die PCB's maar wel cool dat je je werk deelt! +1
  12. K405

    Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

    Kun je mij noteren voor: 1x SNK 1x NEOGEO 1x CAPCOM 1x SEGA 1x BLASTCITY Alvast mijn hartelijke dank Lihinian & Jinxz! 8)
  13. K405

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Cool! Mag ik de link waar je ze kan bestellen? ik wil d'r ook een paar.
  14. K405

    Taito Vewlix C

    Mooie kast, mooi werk, hebbon, ooit.
  15. K405

    FFE Snes Super Wildcard DX met een "paar" diskettes

    Nice, ik heb er ook eentje en heb er heel lang geleden veelsteveel geld voor neergelegd (achteraf gezien) :D
  16. K405

    Gezocht: cps2 moederbord groen (Japan)

    Heb er eentje liggen zonder behuizing, effe kijken wattie mij gekost heeft, als je interesse hebt mag je em voor dezelfde prijs als wat ik ervoor betaald heb hebben.
  17. K405

    Promax TA-903B CRT Analyzer/Rejuvenator net op gehaald..

    Hoi Muf, Helemaal jou reply niet gezien, nu pas, excuses.. 😉 (je had me ook een PMtje kunnen sturen) Als @Psykick het goed vind dan zouden we eventueel bij het volgende retroplanet event kunnen afspreken. Ik heb zelf nog helemaal niks gedaan mettie rejuvenator. Chronisch tijd tekort.
  18. K405

    Monitor gezeik

    Als tijdelijke oplossing dan? Dat je nog enigzins plezier van je candycab kan hebben inplaats van compleet vert*fd te zijn over die k*t monitor? En dan ondertussen toch gewoon naar wat anders op zoek gaan.
  19. K405

    Monitor gezeik

    Zwaar bout :( Heb zelf ook een Blastcity met een ietwat gare MS2930S kleine convergence problemen in de hoeken en een beetje last van hourglass. Ik heb al wat jaren ervaring met electronica, audio/video en zend- en ontvangapparatuur echter beeldbuizen/monitoren is een compleet andere 'tak van...
  20. K405

    Mooi (x2)

    Droomvrouw... *zucht* :mrgreen:
Back
Top