What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    I Videogame - documentaire van Discovery Channel

    nice find! thanks! Toevallig had mn vriendin het hier over van de week, ze had een stukje gezien op discovery haha. Ik helaas niet :evil: maar kan het tog zien :P
  2. D

    Waar of wie is Rayholland?

    Naam komt me zeer bekend voor.
  3. D

    Almighty's retro Heaven

    hehe cool die capcomaniax figures, alleen jammer dat ze niet op 1/6 zijn... mja ik heb bij lange na niet zoveel figures als jij almighty, heb de laatste tijd niet veel meer gekocht. Ik zal in de nabije toekomst wel wat foto's schieten.
  4. D

    Almighty's retro Heaven

    Nice figure! :P
  5. D

    Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

    Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...
  6. D

    TK: NEO-GEO snk arcade poster

    Poster is in goede staat, paar kleine oneffenheden aan de rechterbovenkant en linkeronderkant. Geen pinholes/scheuren etc. 70cm x 100cm. Prijs is 45 euro.
  7. D

    Almighty's Sega New Astro City.(getated)

    ziet er ZEER strak uit allemaal, dat geldt trouwens voor iedereen met een nieuwe cab, concrats!!
  8. D

    [GEZ] Sega Ages: OutRun

    saturn games zoals outrun kosten een paar honderd yen in nippon, oftewel een eurootje of 1 8)
  9. D

    Disgaea 3

    Ik heb disgaea 1 grijs gespeeld. Phantom brave viel me tegen... Disgaes 2 moet ik nog altijd spelen ahah, lig achter. Jeanne d'arc lijkt me wel vet, alleen jammer dat de game op psp is..of kun je de psp via de tv laten spelen?
  10. D

    Je zeldzaamste game?

    ...
  11. D

    Je zeldzaamste game?

    Maar natuurlijk! En ik ben een elfje! :lol:
  12. D

    Je zeldzaamste game?

    Je bent zo te zien niet in het geringste op de hoogte van de waarden van arcade posters. Op de eerste plaats zul je NEVER EVER "dergelijke" posters voor 20 euro vinden, wat je zag waren uiteraard low quality reprints (lol) of poster vodden die je zelf ook hebt gekocht laatst. Op de tweede...
  13. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    Ah layer section, meesterlijke game! Ik kan tot de laatste eindbaas komen, maar dan wordt het zeer hard. Vette soundtrack ook. TATE mode op mn saturn rules :D
  14. D

    Je zeldzaamste game?

    Ik had het even niet goed gelezen, maar nee, ik ga geen zeldzame posters van tussen de €100 en €250+ ruilen tegen die van jou, welke uit een verzameling zooi mario vodden komt...
  15. D

    Laatst gespeelde Retro titel?

    ik kan de game maar niet appreciëren...vooral die wapens zijn gewoon kut. dat opgejaagde gevoel.
  16. D

    Je zeldzaamste game?

    helemaal mee eens, games zijn om te gamen.
  17. D

    Je zeldzaamste game?

    ??? ik weet niet welke poster je bedoeld...heb geen flyers, zijn me te klein heh.
  18. D

    Je zeldzaamste game?

    voor antwoorden verwijs ik je naar het begin van de topic, zeker nog niet gelezen? Eerst lezen, dan vragen. een gesealed exemplaar is uiteraard vele malen zeldzamer dan een geopende. tezijnertijd zal ik mijn gesealde games ruilen/verkopen tegen een goede prijs.
  19. D

    ZiEk's Game Hoekje.

    zeer zeker een mooie collectie mooks!! keep on going!
  20. D

    Almighty's retro Heaven

    wow, goed geluk als deze alleen in een enveloppe zaten...heb het 1 keer meegemaakt dat een poster verwoest aankwam doordat de kartonnen buis kapot was (vraag me niet hoe...onder de vrachtwagen?). Gelukkig was het maar een cheapo pster, die heb ik maar bij het oud papier gedaan haha.
Back
Top