What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Anunaki

    Retro planet bij Editie NL

    Zaterdag
  2. Anunaki

    Retro planet bij Editie NL

    Die gameking gast is zelf ontwikkelaar van phone apps.
  3. Anunaki

    SNES mini

    JWZ
  4. Anunaki

    SNES mini

    Het lijkt er van te gaan komen. Na de NES nu ook de SNES mini. https://tweakers.net/nieuws/123735/eurogamer-nintendo-komt-eind-dit-jaar-met-snes-classic-mini.html Ik ga m halen als ie komt om naast de mini NES te zetten in mijn gameroom. Gamen doe ik wel op de normale SNES.
  5. Anunaki

    Mini Arcade tijdens COOL Japan Leiden

    Ik had deze al in de planning, tof dat jullie ook meedoen
  6. Anunaki

    Battle Princess Madelyn

    Beter gruwelijk gejat dan slecht :mrgreen: :mrgreen:
  7. Anunaki

    Battle Princess Madelyn

    2D platformers FTW hell yeah
  8. Anunaki

    Gefeliciteerd Doc81!

    Gefeliciteerd
  9. Anunaki

    Hero-E op Steam

    Hero is zo'n geweldige game. Ik speel hem soms op m'n msx emulator
  10. Anunaki

    Games die 30 zijn geworden!

    Cool
  11. Anunaki

    Gefeliciteerd ruderudie!

    Rudie van harte!!!
  12. Anunaki

    Games die 30 zijn geworden!

    Ik weet nog wel een OW te koop staan in Duitsland. De gun is wel kapot
  13. Anunaki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Thanks. Wel een kutgame, is evt om te katten naar puck man
  14. Anunaki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik wil ook zo graag een cocktail in mijn gameroom, maar ze komen echt nooit langs
  15. Anunaki

    Retro Planet Event!

    Ik ben er de hele dag en daarna
  16. Anunaki

    Goede 8 bit muziek - wat vindt jij goed?

    Die laadmuziek van de c64 was wel meesterlijk. Toen ik terugkwam van vakantie bij het Gardameer waar ik green beret kapot had gespeeld gingen we die op de 64 spelen. Die laadmuziek was echt magisch, maar de game zelf was echt slecht
  17. Anunaki

    Gefeliciteerd vwbabe84!

    Gefeliciteerd en tot zaterdag!!
  18. Anunaki

    PI2JAMMA Deal!

    En de kwaliteit van de emulatie die ik ervan heb gezien is wel subliem.
  19. Anunaki

    PI2JAMMA Deal!

    are we doing this Has?
Back
Top