What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Umdlye

    jamma pcb's origineel en boot

    jezelf op een forum aanmelden om alleen maar je shit te verkopen is wel beleefd dan? over de prijs van asterix gesproken, ratson weet waar hij over praat want hij heeft zelf een asterix pcb voor 50 euro verkocht als ik me niet vergis.
  2. Umdlye

    Hall of shame

    "ook als tv of dvd te gebruiken" ja, kom laten we een film kijken op de cab :D :roll:
  3. Umdlye

    World of Warcraft

    kijk, dat weet ik dan weer niet ;) het is zeker een uitgebreid spel. zelf als je het niet puur speelt voor het levelen dan is het leuk. roleplaying gaat me te ver maar ik heb het een maand of 2 gespeeld, gestopt op level 25 met 150 uur op de teller ;) de werelden zijn machtig mooi ook al zijn de...
  4. Umdlye

    Hall of shame

    e9HLuOp4KvI dit vind ik wel jammer, vooral als je ziet hoe het goed kan zoals bij beatmaster... :|
  5. Umdlye

    World of Warcraft

    als je een mage bent kun je na een tijdje de spell 'blink' waarmee je vooruit teleporteert, en op level 30 kun je een mount halen.
  6. Umdlye

    Arcade Otaku 3e verjaardag loting prijs!

    daaaaamn dat is mooi zeg! gefeliciteerd :D
  7. Umdlye

    World of Warcraft

    hoeveel ervaring heb je met MMORPG's?
  8. Umdlye

    TK: Namco Classic Collection Vol.2 PCB

    zal AO of shmups wel geweest zijn, die zijn er als de kippen bij :mrgreen:
  9. Umdlye

    Animo check : Wie is in de markt voor een nieuwe Vewlix L?

    daar heeft waarschijnlijk tekst gestaan
  10. Umdlye

    TK: Namco Classic Collection Vol.2 PCB

    haha! wat stond er.. 14 euro?
  11. Umdlye

    Nieuwe Royal video Binnen

    moet dit nou in de galerij of in BST? :?
  12. Umdlye

    Nintendo 3DS

    http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-28-eu-3ds-price-cut-around-a-third
  13. Umdlye

    Sega Rally Online Arcade

    de leaderboards zijn gereset na een patch. de local tijden blijven nog wel staan. en er staan nog steeds gekke tijden op tropical dus veel heeft die patch niet geholpen... lekker pics volgen
  14. Umdlye

    Sega Rally Online Arcade

    netjes!!! zal morgen wel eens zien
  15. Umdlye

    Feedback

    ... dit slaat toch nergens op!?
  16. Umdlye

    Feedback

    ik wil hier niet al te ver op ingaan... maar met alle respect retrogamertje, het was wel lullig verwoord van je. en om dan gelijk een schijnbaar aggressieve houding naar psykick aan te nemen was echt niet nodig. je kan het dan wel niet zo bedoeld hebben maar op internet kan het toch anders over...
  17. Umdlye

    Sega Rally Online Arcade

    icelandic racer.. ;) zieke auto. is er belangstelling voor een outrun online arcade highscore thread? geeft weer een reden om het te gaan spelen :)
  18. Umdlye

    Sega Rally Online Arcade

    alle legit nummer 1 tijden op SROA zijn door 1 persoon gedaan :o niet normaal meer. blijven oefenen toch ;) nieuwe tijden van mij: 02:37.61 tropical 02:23.68 desert maak morgen wel foto's
  19. Umdlye

    Sega Rally Online Arcade

    :shock: eerste poging op tropical met de icelandic racer. zitten maar een stuk of 20 echte tijden boven :mrgreen: ben wel klaar met deze track denk ik
  20. Umdlye

    Sega Rally Online Arcade

    ford focus rs, MT kan hem niet zo snel meer verbeteren dus ik probeer het wel weer als ik de icelandic racer heb geunlockt. ps, heb je ook outrun online arcade op je ps3?
Back
Top