What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. poekiepoekie

    Feedback

    +1 voor NeTaXe .
  2. poekiepoekie

    [GEZOCHT] Sega naomi Zero/null key/PIC

    @PascalP, inderdaad, mooi forum, Nozomi :D @Sp33dFr34k, thanks! inmiddels verder geholpen door Eric :D
  3. poekiepoekie

    [GEZOCHT] Sega naomi Zero/null key/PIC

    Hi, Ik ben op zoek naar een sega naomi zero/null key/PIC. Heeft Iemand er eentje liggen? Op ebay vind ik ze voor 15 dollar + 20 dollar verzendkosten, heb er volgens mij indertijd een tientje inclusief verzend voor betaald, maar heb een 2de NAOMI systeem...... Linkje is ook welkom. Alvast...
  4. poekiepoekie

    Wie helpt me aan een complete Neo Geo MVS collectie?

    👏 Wauw, heel gaaf! Gefeliciteerd en mijn diepste respect
  5. poekiepoekie

    Feedback

    +1 voor PascalP bedankt voor de TTX2
  6. poekiepoekie

    [TK] Taito Type X2

    Hi Pascal, Ik heb interesse, maar ik heb nog wel een paar vragen ik stuur je een PM! :)
  7. poekiepoekie

    Holy shit holy grails

    Echt vet, gaaf hoor!
  8. poekiepoekie

    Mini Virtual Pinball / Acrylic Casemod Buildlog

    cool! 8) ben benieuwd naar het eindresultaat :D
  9. poekiepoekie

    PCEngine included in controller

    Wow, hats off! Very cool! 8) 8)
  10. poekiepoekie

    TK: Gradius Pachislo

    Geinig "speelgoed", uit nieuwsgierigheid: lijkt niet zo groot te zijn,wat zijn ongeveer de afmetingen van dat ding?
  11. poekiepoekie

    Feedback

    +1 voor Netaxe voor naomi2 bios
  12. poekiepoekie

    Feedback

    +1 voor ruderudie voor naomi2 + games
  13. poekiepoekie

    NeoSd/darksoft mvs multi cart.

    Voor mijn ervaringen met de NEOSD: http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=6816&hilit=neosd#p92058
  14. poekiepoekie

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... e=lr&pos=1 Harley Davidson, start niet op, maar gratis is niet duur. Ik heb er geen ruimte voor, misschien voor iemand anders hier interessant?
  15. poekiepoekie

    Paprium (megadrive).

    Zie de game nu pas voor het eerst. Zeer gaaf!
  16. poekiepoekie

    NEOSD review (WIP)

    Nieuwe update!
  17. poekiepoekie

    NEOSD review (WIP)

    nou, dat ligt eraan wat je wilt. Ik heb ook een 161-1 multicart. Voordeel van de 161-1 multicart is inderdaad dat elke game gelijk opstart. Nadeel is alleen dat niet elke game op een multicart staat. Meestal zijn het veel minder spellen waarbij het aantal verdubbeld wordt door alle hacks mee te...
Back
Top