What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. MarioSanchez

    CaveUi en Mame setup

    wist ik niet maar ik ga t zeker proberen eric. bedankt voor je info. dacht dat switchres ook met ddraw werkte. ik gebruik vmmaker om de ini's te maken wat in feite hetzelfde doet.
  2. MarioSanchez

    CaveUi en Mame setup

    Eric, waarom gebruik jij tegenwoordig d3d ipv ddraw. ddraw werkt toch prima? Ik kan geen nadelen vinden. Ik heb MAME 0.143 (met romset uiteraard)
  3. MarioSanchez

    CaveUi en Mame setup

    Heb meerdere 9200 ati kaartjes bemachtigd en omgetoverd naar 15khz met CRT emudriver 6.5. Werkt perfect!! Met VMMaker zo'n 120 modelines, mooi full screen. Echt een aanrader als je nog een agp bordje hebt. Geen tearing en t beeld is machtig mooi op een NAC.
  4. MarioSanchez

    [GEZOCHT] ArcadeVGA AGP

    Eentje extra gevonden en maak ze zelf tegenwoordig dus slotje erop!!!!!
  5. MarioSanchez

    Check dit!!!!

    wowwww awesome!!!
  6. MarioSanchez

    [GEZOCHT] ArcadeVGA AGP

    Is goed Hasan. Ik laat het je onmiddelijk weten of ik in de tussentijd wat gevonden heb dus doe vooral niet te veel moeite maar als het mogelijk is hoor ik alsnog graag van je. gr. Mario
  7. MarioSanchez

    [GEZOCHT] ArcadeVGA AGP

    graag Hasan. thnx :-)
  8. MarioSanchez

    [GEZOCHT] ArcadeVGA AGP

    Ben op zoek naar een arcade agp kaartje. Wie heeft er net nog eentje liggen voor een net prijsje??? Bedankt.
  9. MarioSanchez

    Scud Racer DLX

    zeker cage. wat is het verschil met een dlx?
  10. MarioSanchez

    Scud Racer DLX

    Heb 1 scud zien staan voor 500 en eentje met LeMans maar om te bouwen, ook voor 500 . Prijzen vallen best mee! Zo verleidelijk.
  11. MarioSanchez

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Complete PA installatie in-a-box. Veel plezier ermee :D
  12. MarioSanchez

    Beste keuze eerste (candy) cab?

    Voor alle duidelijkheid. Een New Astro City is een NAC, mocht je dat niet weten. :mrgreen: Succes!!!
  13. MarioSanchez

    RKLOK Work in Progress

    :D :D :D :D
  14. MarioSanchez

    NAC PC2Jamma Project

    het hoeft geen emulatie te zijn vandaar mijn vraag. neo geo en jamma pcb's in overvloed.
  15. MarioSanchez

    RKLOK Work in Progress

    Damn they look gorgeous! beautiful.
  16. MarioSanchez

    NAC PC2Jamma Project

    Heb dankzij het kaartje van Hasan weer een nieuw pctje op een plank geschroefd voor m'n NAC :P Kleine opsomming: P4 2.8Ghz, 1Gb mem, dell mobo, ti4800, 80Gb schijfje, audio amp en uiteraard het pc2jamma kaartje. Nog geen idee welke setup ik ga draaien maar m'n huidige kaart is een ti4800 en...
  17. MarioSanchez

    RKLOK Work in Progress

    Altijd weer zo verleidelijk man maar mooi Ronnie, goed bezig :D
  18. MarioSanchez

    CaveUi en Mame setup

    netjes eric, idd mooi en duidelijk verslag. gebruik je een speciale layout op 640x288? zijn er maar weinig.
  19. MarioSanchez

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    geweldig man. ga t ook proberen!!
  20. MarioSanchez

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    veel plezier morgen heren. robin, heb je nog wat aan caveui gehad?
Back
Top