What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Péé

    25" arcade monitor WG K7500 = sold!

    Meen je dat nu, zou je de monitor echt weggooien? In deze tijd waarin monitoren niet echt voor het oprapen liggen, zou je toch denken dat iemand hier belangstelling voor moet hebben. Heb je de monitor zelf in werking gezien, en is het beeld helder?
  2. Péé

    Wat kasten op marktplaats

    @ Da Dude; N64 Wave Racer is inderdaad erg leuk, in dit spel is het net of je de golven "voelt" en de sfeer is super. Hydro Thunder is iets heel anders, en -naar mijn mening- meer een arcade racer met toch onderling heel mooie verschillende koersen. @ Psykick; Dank voor je uitnodiging :) Ik...
  3. Péé

    Wat kasten op marktplaats

    Ik houd de aangeboden kasten van Psykick op MP nu al een tijdje in de gaten, en ben verbaasd dat er (zo het lijkt) nauwelijks interesse is? Zelf heb ik enorm getwijfeld over Hydro Thunder, daar ik binnenkort ruimte beschikbaar heb, maar de Dreamcast versie heb ik, en reeds veel gespeeld. Ik...
  4. Péé

    Arcadehal vernietigd in Worms Duitsland

    Ik weet het, alweer een oud topic, maar ik heb zojuist met verbazing het filmpje bekeken. Arcade liefhebbers zijn zuinig op hun spullen en onderhouden het om het geheel draaiende en/of origineel te houden, en om dan te zien wat daar in die hal vernield is... niet normaal.
  5. Péé

    25"crt beeldbuis gezocht (MK2)

    Mooi dat het is gelukt. Misschien een domme vraag, maar heb je nu een monitor gevonden of een (televisie) beeldbuis?
  6. Péé

    NAC voeding

    Het is duidelijk dat je om antwoorden verlegen zit. Helaas kan ik je echter niet helpen, succes!
  7. Péé

    Hoogte arcade krukjes

    Ik zou denken dat een rugsteun erg prettig is, maar misschien is dat juist niet wat je wil? Krukjes zonder rugsteun lijkt echter mooier, en neemt minder ruimte in beslag.
  8. Péé

    Tron based arcadekast(je)

    Erg mooi. De gitaren die jij bouwt zullen wel heel goed klinken!
  9. Péé

    t molding

    Dat is toevallig. Gisteren heb ik voor het eerst bij Arcadewinkel.nl T-molding besteld. Dus nee, ik ben niets nodig op dit moment 😉
  10. Péé

    Tron based arcadekast(je)

    Dit ziet eruit als professioneel vakwerk, heel mooi!
  11. Péé

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hello CHZK, I don't think that language for conversations is a problem here, although it might be difficult for you to read topics in Dutch.
  12. Péé

    Gezocht: Sega Arcade Racer

    Ik heb het gezien ja.... bewonderenswaardig. Je zou denken dat de machines toch een keer schaars worden, door defect raken van onderdelen die misschien niet meer verkrijgbaar zijn, vernieling, enz. Blijkbaar is dit niet zo, als dirk zegt dat er zo al 3 Daytona's beschikbaar zijn :shock:
  13. Péé

    Gezocht: Sega Arcade Racer

    Gaat dat zo snel hier, of is dit een uitzondering? :o
  14. Péé

    Neotec 2701 vraag

    Zal ik doen, ik wil het apparaat eerst schoonmaken, is volgens mij de laatste 10 jaar niet gedaan :)
  15. Péé

    Neotec 2701 vraag

    Na een drukke dag heb ik vandaag de cab opgehaald, het is een San Francisco Rush in redelijk goede staat. Het eerste wat ik (bij de verkoper) gecontroleerd heb, was of het neck-board spanning gaf naar het electronenkanon. Dit bleek het geval, echter was de spanning op de rode aansluiting lager...
  16. Péé

    R2's Gameroom

    Dat is bijna niet normaal meer, erg mooi!
  17. Péé

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hallo allemaal, Ik bezoek deze site al een tijdje als gast met beperkte toegang, en heb deze week besloten om me aan te melden. Los van een redelijke verzameling spelcomputers en een Playstation One kiosk, heb ik (behalve MAME) echter niets van arcade. Voor de PS2 zijn diverse shooters...
  18. Péé

    Neotec 2701 vraag

    Waarschijnlijk ben ik te gehaast geweest, want ik heb het voorstel topic niet gezien. Mijn excuses. Zondag a.s. ga ik naar de cab kijken, en als ik vermoed dat de monitor in orde is wil ik de cab toch meenemen. Bedankt voor je reactie :)
  19. Péé

    Neotec 2701 vraag

    Hallo allemaal, Ik bezoek deze site al een tijdje als gast met beperkte toegang, en heb deze week besloten om me aan te melden. Los van een redelijke verzameling spelcomputers en een Playstation One kiosk, heb ik (behalve MAME) echter niets van arcade. Nu ben ik geïnteresseerd in een...
Back
Top