What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Péé

    [Gezocht] lamp #658 en #93

    Bedankt jongens, voor de info!
  2. Péé

    [Gezocht] lamp #658 en #93

    Het is (hoe kan het ook anders) voor een San Francisco Rush. De #658 wordt gebruikt in bijv. de "view, music of abort" buttons, de #93 zit achter de "leader" lamp. Lamp #658 heb ik iig nodig.
  3. Péé

    [Gezocht] lamp #658 en #93

    Hallo allen, Ik ben dus op zoek naar lampjes, te weten een type steeklamp 14V #658, en een type bajonet-aansluiting 12V #93 Op internet vind ik ze alleen op Amerikaanse sites, echter niets in Europa. Eerder had ik een internet winkel in Duitsland gevonden, maar kan deze niet terug vinden...
  4. Péé

    [Gezocht] Rush force feedback board

    Mocht ik je treffen op een van de volgende Retroplanet evenementen, dan zal ik het je vertellen. Het wordt anders een eind typen voor mij :-) In ieder geval, ben ik voorzien van een board!
  5. Péé

    Retro Planet Weekend! 12 en 13 augustus! Datum aangepast!

    Ja, het is ook gaaf.... de laatste keren had ik er bij willen zijn maar ik was steeds verhinderd. Als er nieuwe data bekend zijn hoor ik het graag!
  6. Péé

    Retro Planet Weekend! 12 en 13 augustus! Datum aangepast!

    Ik had hier best bij willen zijn, maar daarvoor had ik te weinig tijd om te "organiseren". Is er al een datum bekend wanneer het volgende event zal plaatsvinden?
  7. Péé

    [Gezocht] Rush force feedback board

    Met het repareren ben ik bezig geweest, en dat is/was een bizar verhaal. Die op e-bay heb ik gezien, en ben ik mee bezig. Echter het GSP (Global Shipping Program) is een (onnodig) dure verzendmethode.
  8. Péé

    [Gezocht] Rush force feedback board

    Is helaas niets geworden, ik ben dus nog steeds zoekende :? :)
  9. Péé

    [Gezocht] Rush force feedback board

    Hoi, ok dat zou mooi zijn! Ik heb je een PM gestuurd.
  10. Péé

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ja, heb ik ook gezien... gaaf! Is wel een groot cabinet volgens mij, en gaat denk ik niet weg voor een appel en een ei. Ik weet ook niet of ik voor thuis voor een 3 player shooter zou gaan, ipv 2.
  11. Péé

    Retro Planet Burgertime on the 27th of may!

    Het plan hier bij ons, was om met een man of 12 te komen. Nu het dit weekeinde zo warm lijkt te worden wil de helft al afhaken..... is het binnen goed te doen met de warmte of branden we daar weg?
  12. Péé

    Daytona - Sega Rally

    Plaats je nog foto's? Niet dat ik het zal kopen, maar ben wel nieuwsgierig.
  13. Péé

    Retro Planet Event "The Newcomers" 29 april 2017

    Dit is toch super gaaf, hoor! Helaas kan ik niet altijd maar houd de events toch in de gaten, Gti club heb ik nooit gespeeld dus daar ben ik benieuwd naar.
  14. Péé

    Arcade locaties

    Hmm.. de term "compleet ruk" is veelzeggend lijkt me :D
  15. Péé

    [Gezocht] Atari Jaguar

    Er zijn wel degelijk spellen de moeite waard, maar het ligt er volgens mij meer aan wat je verwachting is :) Van de titels die je genoemd hebt, zijn AvP, Iron Soldier en Tempest 2000 toch goede spellen, en staan bij Jaguar fans hoog in de lijst. Als je die spellen niets vindt, heb je misschien...
  16. Péé

    Nieuwe arcadehal in Rotterdam?

    Vorig jaar heb ik Star Wars BP gespeeld in Attractiepark Slagharen.
  17. Péé

    [Gezocht] Atari Jaguar

    Xenon 2 heb ik over getwijfeld om aan te schaffen, maar die kan ik ook spelen mijn Atari ST. Welke spellen heb je bij de Jaguar?
  18. Péé

    retropie klein arcade projectje

    Keurig! Ook de vormgeving van het panel, heel mooi bedacht :)
  19. Péé

    [Gezocht] Rush force feedback board

    Hallo allen, Kan iemand me helpen aan een Force-Feedback board voor een San Francisco Rush cab? Of weet je iemand die zoiets heeft liggen? Zoja, ik hoor het graag!
  20. Péé

    2 X manual + diversen Hydro Thunder

    Dat begrijp ik :) Ik ging ervan uit dat Da Dude zijn persoonlijke mening gaf.
Back
Top