What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sombetzki

    SOLD: Aero City

    Moet je zeker kunnen kwijtraken voor die prijs. Als ik op zoek was naar een cab wist ik het wel! Succes met de verkoop :)
  2. sombetzki

    SOLD: Aero City

    Woah! Mooie cab man... Aero's blijven classics, echt super cabs. Vanwaar de verkoop als ik mag vragen?
  3. sombetzki

    Onze webmeester is NOG ouder geworden

    Congrats!
  4. sombetzki

    Gezocht: 29" tri sync 696X monitor

    Succes! Een replacement monitor voor een Blast is zo goed als niet te vinden. Er is een grotere kans dat je een complete MVS collectie bij de kringloop tegenkomt...
  5. sombetzki

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    Morgen om 2 uur is de opening... https://www.facebook.com/Its-Playtime-9 ... 8/timeline Aanbod is minimaal zo te zien, maar laten we hopen dat het dermate druk wordt dat ze meer cabs gaan aanschaffen
  6. sombetzki

    Ruderudie's room

    Thanks, ga ik checken!
  7. sombetzki

    Ruderudie's room

    Is er ook een optie om dat ding zo in te stellen dat hij direct naar een vooraf ingestelde game boot? En hoe is input lag?
  8. sombetzki

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    MrDriller (van t forum hier) is er gister ook geweest en heeft binnen mogen kijken. Opening is rond 6 februari. Race cabs, pinball, airhockey en idd hoop redemption meuk. Volgens man die daar was, zouden er meer games komen. Gewoon blijven hopen ;)
  9. sombetzki

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    Foto's Ik had haast, moest gauw weer naar kantoor dus heb niet binnen gekeken... Was ff stoppen met de fiets, fototje klikken en weer verder :( Binnenkort maar ff met een handvol kleingeld langs gaan ;)
  10. sombetzki

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    Al nieuws over de arcade in de oude Ebbinge? Vd week maar even langs lopen en checken...
  11. sombetzki

    Beste shop voor JST en AMP connectors

    Klopt, word gecorrigeerd. Ik stuur hem meestal ff een mailtje om dit kort te sluiten, heb nog nooit 10 euro hoeven te betalen aan shipping
  12. sombetzki

    Beste shop voor JST en AMP connectors

    Hier haal ik altijd amp connecters; http://www.arcadeinvaders.com/ Hij verstuurt ze netjes in een envelop, dus shipping valt mee. Komt vanuit België
  13. sombetzki

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    Het is een aangename 6 graden daar t.o.v. -4 buiten ;) Dus dat bevriest niet. Het is ook vocht vrij, dus geen last van condens etc :D
  14. sombetzki

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    Nee, mijn oude Peugeotje wilde niet starten, en de startkabels zaten in de kofferbak (die zat dichtgevroren) en mijn motorkap zat ook dichtgevroren... Dus eerst de ochtend thuis gewerkt en toen om 11 uur begonnen met de auto ijsvrij te maken. 20 over 12 was ik onderweg naar kantoor Hier een...
  15. sombetzki

    Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

    Ik was vanochtend maar 4,5 uur te laat op het werk, maar ik heb het gered! Beetje viking blijft niet thuis zitten
  16. sombetzki

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    jawel, juist wel doen! Hehehehe Maarre, cool man!
  17. sombetzki

    Gefeliciteerd Sphere

    Congrats man!
  18. sombetzki

    Gefeliciteerd lorre001

    felesiteerd keerl!
  19. sombetzki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Awesome? Meeeh... niet echt imho. Free2play is meestal kak. Laat ze gewoon een nieuwe game maken. Geen mobiele rommel.
Back
Top