What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sombetzki

    Classic Megadrive.

    Oude meuk van atgames. Rommel en vanaf blijven... eerste versie al sinds 2010 op de markt en het is 3 x niks. Slechte emulatie, audio kut etc.
  2. sombetzki

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Dat is wel superhandig man!
  3. sombetzki

    [Group Buy] Any Coin V2! replacement Arcade Coin Mechs!

    Dat is serieus goedkoop voor een 3D printje. Als er trouwens eentje besteld word dan kan ik het model namaken en ze ook printen. Scheelt invoerrechten etc ;)
  4. sombetzki

    Feedback

    +1 PascalP +1 WaiWaiNL +1 K405 +1 Baki Allen bedankt voor de snelle betaling en het vertrouwen in mijn 3D printer ;)
  5. sombetzki

    Jahoor Ja! Jinxz is jarig!

    Iets te laat, maar alsnog, gefeliciteerd man!
  6. sombetzki

    Gefeliciteerd PascalP :-)

    Congrats!
  7. sombetzki

    HDMI Classic Mini NES

    Idd, dikke cashcow voor Nintendo. Beetje classics uitmelken die allang terug verdiend zijn. Verder wordt de console wel geleverd met een usb kabel, maar niet met een voeding... dafuq? Grote kans dat het ook foeilelijk is op je hd scherm met hdmi. Maar goed, NES, nostalgie, niet te duur...
  8. sombetzki

    Pokémon Go!

    Mewtwo bij de mediamarkt geloof ik geen ruk van :P maar zou wel cool zijn
  9. sombetzki

    [Gezocht] 3D printer voor GDEMU/Phoebe/Rhea tray

    Korte update, had blauw nog in de printer zitten, dus dat is nu klaar. Daarna ff de groene rhea voor waiwai erdoor gedraaid en nu bezig met zwart. Alle Rhea's zijn klaar, vanavond verder met GDEMU printjes. Ik zal iedereen ff pm sturen met betalingsgegevens.
  10. sombetzki

    [Gezocht] PCB houder

    http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... e=lr&pos=1 7 euro per stuk. Prima verkoper ook.
  11. sombetzki

    31KHz compatible systems

    I know, heb Arcana al tijdje in huis... moet alleen nog steeds de Blast terug draaien naar hori... :(
  12. sombetzki

    31KHz compatible systems

    Zijn sowieso nog meer. Je hebt Lindbergh, Triforce, Ringwide/edge denk ik ook wel... Dan is er nog de Arcana Heart pcb (jamma connector + vga video). En NAMCO 357 is HD, misschien ook 640x480? Zullen vast nog wel meer zijn. Staat me bij dat het eXamu EX-board ook HD is.
  13. sombetzki

    Pokémon Go!

    Dan ben je gewoon dom bezig imho. Het is leuk, maar niet zo leuk om je baan op t spel te zetten. Verbaast me trouwens niets hoor, heb al meer domme verhalen gehoord
  14. sombetzki

    Pokémon Go!

    Ja, gaat echt helemaal nergens over. Ik was vanochtend te vroeg op mijn werk, kantoor zat nog op slot en ik had geen sleutel bij me. Eerst maar een ronde gewandeld om wat pokemon te vangen en eentje te stationeren in een gym. Bijna level 15 nu en 43 verschillende in mijn pokedex :mrgreen:
  15. sombetzki

    Mijn volgende cab - info verzamelen

    Nice!
  16. sombetzki

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Ik ben voor die Cave sign ;)
  17. sombetzki

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Ik denk dat meer mensen die logo's wel willen Muf... ik ook wel. Zou je wetransfer linkje oid hier kunnen plaatsen?
  18. sombetzki

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Mocht je nog logo's zoeken als vector bestand kan ik je deze site aanraden; http://www.brandsoftheworld.com/ Mooi werk trouwens, ziet er goed uit!
  19. sombetzki

    [Gezocht] 3D printer voor GDEMU/Phoebe/Rhea tray

    Check, staat allemaal genoteerd heren! Probeer het zsm te printen voor jullie.
  20. sombetzki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://link.marktplaats.nl/m1068584744 Sega Touring singleplayer. Voor de liefhebber.
Back
Top