What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sombetzki

    Grappige plaatjes topic

    Nope, hitbox wordt niet gezien als cheaten.
  2. sombetzki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://veiling.catawiki.nl/neo-geo-vide ... _NeoGeo-mp Voor alle Neo Geo fans die flink willen lappen op catawiki ;)
  3. sombetzki

    Retro Planet event op 23 april!

    Lekker bezig Hasan! Snel ook weer na het vorige event! Helaas kan ik er niet bij zijn deze keer, drukke maand... Iedereen die wel gaat veel plezier gewenst, gaat vast wel weer lukken ;)
  4. sombetzki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    :vomit: Wat een verkrachting van die Blast... En die prijs is helemaal achterlijk
  5. sombetzki

    [Gezocht] Jamma key

    Ik heb meerdere cabs waar geen key in zit. Gewoon met stift erop schrijven parts of solder side en je weet het altijd. Staat er vaak ook al wel op. Succes met verder zoeken iig, ik zou zo niet weten waar je ze kunt krijgen.
  6. sombetzki

    [Gezocht] Jamma key

    Wat is het? Als je de exacte afmetingen voor me hebt dan kan ik je ook wel eentje printen ;) ( € 0,95 is wel een goed tarief op die website of niet? )
  7. sombetzki

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Lucky you! Zijn geen goedkope jongens die Contour +2
  8. sombetzki

    Een nieuw begin!

    Yeah! Lekker bezig! Mooi dat de boel weer online is. Kleuren kan ik me ook nog niet echt in vinden moet ik zeggen... Dat donkere geniet ook wel mijn voorkeur.
  9. sombetzki

    Feedback

    Kijk aan, al druk aan het plakken geweest! Ziet er top uit! +1 voor waiwainl voor het geduld ;) Stickers hebben even op zich laten wachten namelijk
  10. sombetzki

    MK2 arcade restauratie = DONE!!

    Heel vet gedaan! Vraagje, zaten er origineel geen dustwashers om de joysticks? Kan me niet voorstellen dat de gaten zo open waren... En verrast door het feit dat de originele side decals nog zo goed zijn! Klasse werk man
  11. sombetzki

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    Dikke props weer naar Hasan en iedereen die heeft geholpen om het zaterdag weer voor elkaar te krijgen om een dikke arcade te runnen! Was weer episch! Eten was lekker en goed pittig! Hoogtepunten: 1. Soul Calibur II, blijft een supervette game! 2. Panic Park, echt om je te bescheuren van t...
  12. sombetzki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik snap de prijzen wel... Dit is weer een classic eend86 modelletje. Tijdloos.
  13. sombetzki

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    Has, vergeten te melden, het is sombetzki +1. Onze knuffelduitser Mr. Driller slepen we namelijk ook mee en blijft ook eten
  14. sombetzki

    Gefeliciteerd cthulhu!

    Gefeliciteerd!
  15. sombetzki

    Top 25 Shmups of All Time

    Shikigami no Shiro II is wat mij betreft een van de beste shmups. Toffe artstyle, goede gameplay en toffe muziek
  16. sombetzki

    ruderudie GEFELICITEERD

    Congrats!
  17. sombetzki

    Top 25 Shmups of All Time

    Amen!
  18. sombetzki

    Playworks Event 12 maart 2016 *update*

    Ik ben ook van de partij. Inclusief de rest van de bende
  19. sombetzki

    Top 25 Shmups of All Time

    Geen lijst om serieus te nemen. Waar is Fantasy Zone! WAAR!?!? Geen woorden voor dat die niet op deze lijst staat.
  20. sombetzki

    Custom built NAC HD voor SF5

    Dikke poep Chris, kan niet anders zeggen. Vooral respect voor je skills qua bezel, heel netjes opgelost 8)
Back
Top