What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84!

    Tot zaterdag heren.
  2. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84!

    Dank jullie wel. Vier het volgende week wel bij retroplanet. :) Heb nog een klein griepje en weinig tijd dus vier het verder niet echt dus maken we er volgende week wel een feestje van.
  3. vwbabe84

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Ik kom wel met gypsyqueen en chauffeur. Helaas voor ratson dat hij moet werken maar wij slaan niet over.
  4. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84

    Dat doe ik ze maar niet aan beau vallen ze allemaal na de warming up om. Zijn ze duizelig of ze kunnen niet meer stoppen met lachen :)
  5. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe84

    Dank je wel jongens. Ben gewoon werken vandaag maar ga mijn sportklanten wel verwennen met eigen gemaakte cake. Moeten ze natuurlijk wel extra hard trainen ;)
  6. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    filmpje over de bruiloft en de stilletorun.
  7. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Je bent officieel voor 24 uur getrouwd met akte daarna wordt het auromatisch ontbonden. Met zijn drieen mag normaal ook niet maar we hadden toestemming gevraagd en moest even overlegd worden. Omdat dit verloopt na 24 uur mocht het wel en ze vonden het idee dat er meer plaats is in je leven dan...
  8. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Ik ben de enige lesbienne eigenlijk de rest is bi dus dan zou het een voordeel zijn voor mannen. Ik geef zelf wel echt de voorkeur aan vrouwen maar andere 2 dames houden ook echt van mannen.
  9. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Inderdaad hoe meer hoe beter toch. 😉
  10. vwbabe84

    GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

    Sorry jongens even niet online geweest. Werk tegenwoordig weer wat meer dus minder tijd. We zijn dit jaar voor de 2e keer voor 24 uur getrouwd. Deze keer ben ik zelfs met 2 vrouwen of eigenlijk met zijn drieeen tegelijk getrouwd zowel met gyspyqueen als met Rooms. Was weer een superdag en erg...
  11. vwbabe84

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Was weer een superdag. Rooms en haar vriend Patrick hebben zich ook erg goed vermaakt. En die finale echt spannend tot de finish.
  12. vwbabe84

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Wause en gyspyqueen zullen niet aanwezig zijn helaas. Hebben een verjaardag.
  13. vwbabe84

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Gypsyqueen en wause zijn niet helemaal zeker voor zaterdag. Wil wel graag mijn vriendin rooms en haar vriend Patrick opgeven als dat nog kan.
  14. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe!

    Die vw taart die cageman plaatste is natuurlijk altijd welkom 😉 West coast maakt zeker mooie auto's dat nederlandse programma toen de grote beurt was echt bagger. Afwerking is belangrijk en daar hadden ze geen geld voor ofzo.
  15. vwbabe84

    Gefeliciteerd vwbabe!

    Bedankt allemaal voor de felicitaties heb een zware baan dus vier het in het weekend. Doe schoonmaakwerk op de bouw is geen vaste baan maar voorlopig iets. Mijn moeder stond net spontaan voor deur met bloemen en had al champange gehad van haar. Verder heb ik deze van ratson gekregen: Dus geen...
  16. vwbabe84

    Grappige video's topic

    https://www.youtube.com/watch?v=WbZk-Ar ... ata_player Moest ik even plaatsen van Ratson. Hij is werken dus doe ik het even voor hem. :D
  17. vwbabe84

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Dank je jongens is bij een sportcentrum ben benieuwd of het wat wordt mijn 1e gesprek in een jaar.
  18. vwbabe84

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Ik heb een sollicitatiegesprek in Zoetermeer morgen om 14.00 dus kan zijn dat ik iets eerder bij jullie ben. Neem aan dat er wel iemand aanwezig is.
  19. vwbabe84

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Is goed hoor dan wordt het eerst volgende event. Geen probleem hoor :)
  20. vwbabe84

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Wil nog een vriend opgeven Richard :) Hij is gek op racegames dus gaat goed komen kijk er naar uit om daytona met hem te spelen. Ken hem al vanaf dat ik een jaar of 5 ben dus komt goed.
Back
Top