What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    dit is hij dan :) na lang wachten.. en veel sjouwen staat hij nu in de garage bij mijn ouders de bedoeling is dat hij naar 2 hoog(!) in Maastricht gaat de foto's: de vragen: - marquee, wat hoort er onder het meest rechtse venstertje (rechts van de 6) te zitten? - marquee, (foto 8)...
  2. Xtincthed

    Ja, het is een woody.

    wow echt een hele mooie DK kast! mooie verslagen van je roadtrips :)
  3. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    haha Jarno heeft NIKS tegen Ted vd Parre.. die heb ik al gesmst dus die komt helpen ;) mn teen is alleen wat dik, niks kapot of ontstoken dus het valt mee Samurai Shodown 5 heeft al flink wat uren gemaakt :D de cab is best wel ge"customized" heb ik ontdekt.. ik zal er eens wat foto's van...
  4. Xtincthed

    MVS kits

    vraagje.. wat hoort er onder dat dingetje rechts onder te zitten? dat zit op mijn MVS ook en ik vraag me af waar dat venstertje voor dient?
  5. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    hij is er DAMN wat is dat ding zwaar.. hij is een keer op mn teen terecht gekomen en die klopt nu als een malle! hij staat nu werkend en wel in de garage thuis.. maar hem op mijn kamer in Maastricht krijgen wordt echt een groot probleem qua gewicht ga ik hem zover mogelijk uit elkaar halen...
  6. Xtincthed

    Het "currently playing" topic

    metal gear solid 2 op de ps2
  7. Xtincthed

    MF 1.5 xbox 360

    had het ook bij een aantal NTSC snes games.. die verkoper had er vrolijk opgezet dat het oude games waren ter waarde van 200 dollar.. moest ik invoerrechten betalen
  8. Xtincthed

    [TK]Samsung LCD TV HD Ready 82 CM inc. muurbeugel - SPOTPRIJ

    hehe.. ik weet het :) ik werk bij de EP in het weekend
  9. Xtincthed

    WTB: Soccer Brawl MVS kit

    ja klopt, maar die heeft geen prio op het moment :) wil de kits 100% compleet en matching
  10. Xtincthed

    [TK]Samsung LCD TV HD Ready 82 CM inc. muurbeugel - SPOTPRIJ

    :o wat zal de retail geweest zijn? 699 / 899? hangt er een beetje vanaf wanneer je hem gekocht hebt
  11. Xtincthed

    [TK]Samsung LCD TV HD Ready 82 CM inc. muurbeugel - SPOTPRIJ

    erg nette prijs inderdaad.. jammer dat ik het nu pas zie :(
  12. Xtincthed

    WTB: Soccer Brawl MVS kit

    hey, ik ga in de vakantie mijn MVS ophalen.. en dan wil ik eigenlijk minimaal 3 games erin hebben (vanalles wat) aangezien ik de Metal Slug en Samurai Shodown 5 al heb.. wil ik nu nog Soccer Brawl om het voorlopig af te maken (verder zoek ik nog blazing star en neo bomberman) dus, wie heeft...
  13. Xtincthed

    Je laatste aanwinst

    ik dacht misschien een leuk idee om een algemeen aanwinsten topic te maken. Vooral omdat mijn aankopen meestal niet zo gigantisch zijn dat er een nieuw topic voor gemaakt moet worden :p mijn nieuwste aanwinst: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0365096864 nog 4 te gaan voor mn MVS (en...
  14. Xtincthed

    Update mvs games,Ult.11,Soccer Brawl,Cyber Lip etc. etc.

    hmm.. die bust a move again ziet er wel heel gaaf uit alleen nogal aan de prijzige kant voor mij op het moment :(
  15. Xtincthed

    Mijn Ebay veilingen (NES, PS1, GB)

    helaas nog niks van Neo Geo wat ik te koop heb maar voor de mensen die ook geïnteresseerd zijn in andere platformen: http://shop.ebay.nl/zjoert/m.html?_nkw= ... rom=&_ipg= laat het maar weten als je ergens meer foto's van wilt :)
  16. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    paar weken geleden nog door mn rug gegaan toen ik bij een bejaarde man een oude sony van een verhoging (boven mn hoofd) moest halen.. tering wat zijn die krengen zwaar over twee weken heb ik mn laatste tentamen.. daarna komt het tijdperk van de MVS!
  17. Xtincthed

    demonteren MVS cab

    ja de monitor is echt het eerste wat ik eruit haal ik werk in het weekend in een tv-hifi zaak.. en soms moet ik bij klanten nog zo'n oud bakbeest weghalen om er een nieuwe LCD neer te zetten.. die krengen lopen soms tegen de 80 kilo! (van die latere sony/philips modellen)
  18. Xtincthed

    Oboro Muramasa

    nice, die gaat op de verlanglijst :) de stijl doet me echt heel sterk aan Okami denken
  19. Xtincthed

    MVS kits

    jup ik heb al met wibraman gesproken :) of ik interesse heb ligt er een beetje aan of er ook een USA Neo Bomberman bestaat
  20. Xtincthed

    Laatst gespeelde Retro titel?

    ben bezig met metal gear solid 2 (wil me naar 4 toewerken) en ook Breath of Fire 4 (vetste ps1 graphics imho) speel ik regelmatig de laatste tijd :)
Back
Top