What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Xtincthed

    Wat is wijsheid (scherm)

    het enige wat trouwens kapot MOET bij het loshalen van de tv.. is een aardingsdraad die vast zit op het framewerk van de tv en de tv zelf.. is dat een groot probleem?
  2. Xtincthed

    Wat is wijsheid (scherm)

    ik zit met een dilemma.. en ik hoop dat jullie met ervaring en kennis (die ik niet heb) kunnen helpen met het oplossen van mijn probleem :) op foto 1 zie je de binnenkant van mijn mvs, de achterkant van het scherm op foto 2 zie je het uit een andere hoek en op foto 3 zie je de voorkant...
  3. Xtincthed

    TK/TR: megaman 5 NES SOLD!

    aan wat voor prijs zit je te denken? heb je foto's zodat ik de staat van de doos/manual kan zien? zat er aan te denken om ook de NTSC megamans te verzamelen (heb de pal 5 al en 6 ntsc) dus ik heb zeker interesse
  4. Xtincthed

    Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

    ik vind hem er heel gaaf uit zien, wist niet dat er ook een PAL release van kwam.. goed nieuws :) als de samurai pizza cats erin zitten wordt het ongetwijfeld de beste game van het jaar.. kan niet missen :p
  5. Xtincthed

    Prettige Kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar!

    de beste wensen allemaal!
  6. Xtincthed

    Te Koop : SNK NEO 25 Cabinet

    bedankt voor de info :) ik houd het in mijn achterhoofd!
  7. Xtincthed

    Te Koop : SNK NEO 25 Cabinet

    een vraagje tussendoor hoe zwaar is zo'n apparaat gemiddeld? mocht mijn woody het niet halen naar boven.. dan denk ik erover om zo'n sitdown te nemen als die wel naar boven kan
  8. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    die kerel in dat topic heeft ze niet meer en probeert ze te regelen.. kan een tijdje duren zal morgen eens kijken bij de leveranciers van mijn baas of ik EL papier kan bestellen, dan gebruik ik gewoon het gelamineerde plastic van de oude marquee's
  9. Xtincthed

    Top 3 Games of the Year

    hmm.. dat wordt een lastige ik koop meer "oude" (niet dit jaar uitgekomen) games dan nieuwe dus vergeef me als er iets niet klopt 1) Guitar Hero Metallica 2) Batman Arkham Asylum 3) Zelda Spirit Tracks
  10. Xtincthed

    Verkocht: Donkey Kong/Pac man klokjes

    die zijn echt heel gaaf :) heb je meerdere setjes? en zijn ze met een bijbehorend doosje? ik heb zeker interesse! PM'd
  11. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    dat topic is ideaal voor het vervangen.. het aanschaffen lukt echter niet want die beenseen site doet het helemaal niet (meer) ik zal eens bij mijn baas informeren of die ze kan bestellen (als electronica zaak zijnde) de piep is nu een STUK minder, sinds de marquee EL's zijn aangesloten
  12. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    hoe bedoel je dexx? ik heb eerst 4 games in de eerste 4 slots gedaan.. met de game select ging dan alleen het 4e lampje aan zo ging het ook bij de 6e lamp (5e deed het wel maar slecht) dan moet ik gewoon de EL's vervangen toch? (die oranje plastic velletjes)
  13. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    zo :) de creditcounter werkt.. zat er niet in de marquee doet het nu ook, na het checken dan de slots heb ik ontdekt dat slot 4 en 6 nog werken, slot 5 doet het nog een beetje.. 1 2 3 doen niks meer (de EL's) weet er iemand waar ik die EL's kan bestellen? (4 stuks)
  14. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    die zit er gegarandeerd niet in.. ga ik dalijk even proberen :)
  15. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    haha ja dat snapte ik :p maar ik heb er nu 4 games in zitten.. en niks reageert maar, moet die marquee apart aangesloten worden op de MVS of zit dat in die grote platte kabel?
  16. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    sorry voor de postspam ;) ik heb nog de volgende foto.. en het lijkt mij eigenlijk wel zeer onwaarschijnlijk dat ALLE 6 de EL's kapot zijn.. of werkt het als 1 geheel? (serie geschakeld?) als ik de twee "regenboog" connectors los haal zou de pieptoon weg moeten gaan?
  17. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    ik heb inderdaad het sterke vermoeden dat die EL's het niet meer doen.. maar het zou dus ook kunnen dat hij gewoon niet aangesloten is (check ik morgen) heeft er iemand een scan/link naar dat munt papiertje? zou er graag een mooie print van maken voor onder de marquee.. staat nu toch als een...
  18. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    de enige kabel die in de console zelf gaat, is een grote platte rechts voor in de console (staand voor de kast) lk ga er dus van uit dat zowel de credit als de MVS marquee display niet aangesloten zijn de lamp BOVEN de marquee (achter NEO GEO) gaat wel aan overigens
  19. Xtincthed

    Nieuwe aanwinst.....!!

    gefeliciteerd! wordt de volgende Hiro? (dan heeft hij een kameraad voor het leven;))
  20. Xtincthed

    Mijn MVS (foto's + vragen)

    bedankt voor de antwoorden :) onder de mini marquee plaatjes zit een groen bord, en daar lopen contactlijnen onder die ook soldeerpunten hebben.. waar zijn die voor? de plaat op de controls zit vast met popnagels.. ga ik er dus niet uit krijgen ben ik bang ik zal morgen eens nakijken of ik de...
Back
Top