What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rorsach

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Goedenmiddag, Ik ben Jaap uit Roosendaal, al sinds de Videopac G7000 een fervent speler van videospellen, maar pas sinds kort eigenaar van een arcadekast(en). Inmiddels heb ik hier 2 Naomi Uni's staan om op te knappen, samen met een universele jamma-woody waar nu een Mame-pc in ligt. Op mijn...
  2. Rorsach

    WTB: Cheapo Dreamcast VGA Box

    Oops, crap. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar dat was op een ander forum. BEdankt voor de link trouwens.
  3. Rorsach

    WTB: Cheapo Dreamcast VGA Box

    Hoi, Eindelijk eens zover gekomen om een Dreamcast aan te schaffen en het ding te koppelen aan mijn Naomi UNi, maar ik ben nog op zoek naar een goedkope VGA-box. Als iemand hem heeft liggen en ervan af wilt, neem ik hem graag van je over voor een zacht prijsje. (Ons bin zunig)
Back
Top