What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Wim: die gast was waar ik het topic over begon.... 400 dollar en nog verzendkosten..... Die wilde ik met meerdere personen tegelijk bestellen...... :D
  2. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Dat bedoel ik dus..... Pffff......... Toch maar even wachten op psykick... :roll:
  3. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Psykick: wel goed dat je de moed er in houd! :P Hoor wel waarmee je op de proppen komt... :shock:
  4. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Je hebt wel een punt ckong....... Ik had ook de constante problemen met onderhouden en het goed te krijgen...... Nu ik door dit topic misschien al op andere gedachten begin te komen :o komt er natuurlijk een anderen vraag........ : WELKE VERSIE MAME IS VOLGENS JULLIE NU HET...
  5. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    De (nieuwste) zoekfunctie in hyperspin...... Is dat ook met keyboard of alleen met letters die je met De joystick moet aanklikken? (kan het niet proberen nu want draai mameUI momenteel....). :shock:
  6. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Psykick: Das mooi om te horen, ik wacht wel even af tot je meer info hebt.... Da dude:idd ik draai nu ook maar weer mameUI voor de zoekfunctie.....en omdat hyperspin me teveel tijd ging kosten.... Nog steeds een vraagteken bij bij om goed en makkelijk te zoeken in hyperspin.... :evil:
  7. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Ik had al een paar weken geleden contact gehad met die man uit Lelystad, en hem uitgelegd wat ik precies wilde, hij zei mijdat hij niet zo compleet was als wat ik hem liet zien uit de usa.... Hij is een stuk completer als mijn collectie maar lang niet perfect... :(
  8. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Idd, maar ben al uuuuuuuuuren bezig met dowloaden, instellen, syncen... Enz. Enz..... Ben er een beetje klaar mee.... De 4 tb hdd stast direct vol met alles wat je hoeft te hebben..... Uurtje instellen misschien..... Vandaar...... :P
  9. A

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Hoi, ik wil een hyperspin 4tb drive kopen uit de usa, geheel geconfigureerd en totaal alle weels met games gesynchroniseerd..... 117 emulatoren enz...... Hij kost 400 dollar (beetje erg duur om alleen aan te schaffen) en nog paar tientjes verzendkosten.... Ik dacht als er nog meer...
  10. A

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    Dankzij ckong mooie 31khz 28 inch in mijn kast zitten nu! Top! Bedankt ckong. Topic kan dicht... :P
  11. A

    vraagje over standaard arcade monitor en tri-mode

    Ckong: Top plaatje! Bedankt voor de crt! Gr. Robin
  12. A

    vraagje over standaard arcade monitor en tri-mode

    Ckong: Wacht gespannen af......... :mrgreen:
  13. A

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    Idd, heb al wat zitten lezen,..... Scanline generator of in nieuwe mame versies is het ook in te stellen via software... :P
  14. A

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    ELpancho: antwoord al zeer goed n mijn andere arcade tri-mode topic gekregen... dank je :D
  15. A

    vraagje over standaard arcade monitor en tri-mode

    asure: top antwoord! daar heb ik echt wat aan! dank je....het is nu redelijk duidelijk! :D idd, ten eerste wil ik een grotere monitor......ik wil de kast geheel tot 62 breed proberen te vullen :mrgreen: en ik heb hier ook nog een 360 staan, die kan ik dan als alles met mame af is ook nog...
  16. A

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    ElPancho: dat had ik idd al een beetje door, maar dat betekend dat ik de 31khz. monitor dus gewoon zonder de arcadevga 3000 kaart aan sluit op een gewoon vga kaartje en 480p desktop resolutie ga draaien in de mame desktop...maar als ik dan naar bv 288x.... in een spel ga...hoe zit het dan met...
  17. A

    vraagje over standaard arcade monitor en tri-mode

    ckong heeft een 31khz crt te koop voor mij (nu al erg blij!) maar heb nog wat vraagjes: Ik begrijp nog steeds niet goed wat nou het verschil is (en zal zijn) tussen 15 khz en 31khz met mame en een arcadeVGA 3000 kaart, of moet ik bij 31khz de arcadevga 3000 laten vervallen? zijn de pixels...
  18. A

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    hoi ckong dank je voor je reply....INTERESSE!!!! GEWEKT!!! :mrgreen: Ik zit nog met een paar vraagjes voordat ik je monitor wil kopen....mijn max breedte van de inbouw ruimte is 62 cm breed....wat is de buitenmaat van de crt? (zou de zijbeugels als ze er op zitten kunnen afzagen als hij te...
  19. A

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    Ik heb mijn kast nu net mooi na jaren..... X arcade tank er op, lade er onder gemaakt voor t. Bord en muis..... Mooie stickers op de kast enz...... Anders idd voor een kompleet kastje gegaan..... Dus nog steeds op zoek naar mooie crt die tussen 62 breed past.... :D
  20. A

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    De haten waar nu de crt op zit zitten 52,5 cm uit elkaar... Dus nog ruimte zat want de kast heeft langs de randen metalen strippen die te verwijderen zijn en dan word de ophanging groter... Tot max 61 cm zijn de breedste gaten. De huidige crt is 52x42 cm en max kast diepte bij crt is 47 / 48cm...
Back
Top