What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Z

    gez. decals house of the dead 2

    heeft iemand dat of waar kan ik dat vinden
  2. Z

    gez. decals house of the dead 2

    voor 750 had ik ook een mint cab gekocht ik weet dat die dingen gewoon geld waard zijn als iets mint is of bijna maakt mij het niet uit om ervoor te betalen maar misschien koop ik die van ckong toch nog wel ps ik heb voor deze hotd2 nog een engelse en een duitse decal met...
  3. Z

    gez. decals house of the dead 2

    hotd2 staat thuis zwaar kutding want hij paste niet door de deur dus moest via een andere deur en dus een trapje!!! maar hij staat op groen bloed ipv rood en in het menu geen keus om te switchen nu heb ik gehoord dat voor sommige landen aleen groen werd geleverd en dat met...
  4. Z

    GEZOCHT: 2x Seimitsu Mounting Plate RE

    als je geen haast hebt ik zal even kijken zondag ik geloof een setje te hebben die ik uit een cab gerukt heb maar niet 100% zeker als ik ze hebt gooi ik ze wel in een envelop
  5. Z

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    wow bruut man waar heb je die vandaan?
  6. Z

    gez. decals house of the dead 2

    helemaal in orde met nog een paar extra sensoren een extra gun en een paar i/o boards erbij volgens de verkoper, nou moet ik er wel bij zeggen dat het een collega is die hem verkoopt
  7. Z

    Je zeldzaamste game?

    die heb ik net verkocht wel een goede game maar voor mij iets te duur want ik speel deze bijna nooit maar heb er wel een kopietje van gemaakt mocht ik het ooit weer willen spelen
  8. Z

    gez. decals house of the dead 2

    die hotd2 is lang niet zo mooi maar kost ook maar 250 euro
  9. Z

    gez. decals house of the dead 2

    wow erg mooie set nu wil ik toch wel weten wat je voor deze set vraagt
  10. Z

    Ps2 demo unit

    mocht iedereen afhaken heb ik wel oren staat goed op de slaapkamer van een van de kids
  11. Z

    gez. decals house of the dead 2

    thanks repro is goed voor mij, tegenwoordig is dat van zo een goede kwaliteit
  12. Z

    gez. decals house of the dead 2

    hoi ik haal er een op het is de gewone upright dus niet een deluxe, zelfde model als de 1
  13. Z

    gez. decals house of the dead 2

    hallo ik zoek een set decals voor een house of the dead 2 cabinet het liefst een komplete set om de kast weer als nieuw te maken of een adres waar ik ze zou kunnen kopen thanks michael
  14. Z

    RKLOK Work in Progress

    ben al met iets anders bezig bij ronnie maar ik heb wel iets met aparte cabs nac et nnc zie je genoeg :mrgreen:
  15. Z

    RKLOK Work in Progress

    nou ronnie laat het eens weten wat kosten die cabs??????????????
  16. Z

    RKLOK Work in Progress

    ik ga hier niet meer naar kijken , heb al moeite genoeg om een cab uit te zoeken laat staan als er van dit z'on cabs getoond worden hahahaha, sweet die snk ik hoop voor mijn gevoel dat die te duur is , dan kan ik met een gerust hart zeggen dat die niet voor mij bestemd is
  17. Z

    Verkocht: Taito Egret 3 Arcade Cab

    mooie cab heb er nu direct net iets te weinig voor
  18. Z

    fs een sega mega cd2

    of te ruil voor een thunder force 5 special saturn jap
  19. Z

    fs cave esprade pcb en seibu mobo + raiden fighters 2

    esp galuda 325 all in paypal + fee's of als gift """ sold """
Back
Top