What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. PascalP

    Happy 20th anniversary

    Jammer dat forums langzaam sterven en veel op Discord afspeelt… (welk ik zelf niet gebruik) Maar happy 20th anniversary :D
  2. PascalP

    Moderne Candy met roteer-mechanisme

    Een Sega Lindbergh kan dat ook niet zover ik weet dus zal een Vewlix de enige optie zijn?
  3. PascalP

    [Gezocht] oude pc meuk

    Ik heb hem nog, kan het exacte type vanavond wel even kijken ;)
  4. PascalP

    [Gezocht] oude pc meuk

    Hoeft niks spannends te zijn, maar die thinclients die we toen opgehaald hebben bij Muf zijn AMD Athlon 1GHz, zie anders de 4e post in dit topic ;)
  5. PascalP

    Je kan nooit echt stoppen...

    Wow nice man!
  6. PascalP

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Laatste paar die ik bij Ronnie zag op FB waren €1200 ofzo? €1750+ is gewoon gestoord en die gasten hebben iets verkeerds gerookt ofzo :P Net als een Egret 2 die voor $6500 te koop staat op Arcade-Projects momenteel…
  7. PascalP

    OSSC - Open Source Scan Converter retro gaming upscaler

    Het betreft trouwens een OSSC v1.6, dus met HDMI uitgang incl audio ipv de oudere OSSC met DVI uitgang.
  8. PascalP

    OSSC - Open Source Scan Converter retro gaming upscaler

    Te koop ivm overbodig een in nieuwstaat verkerende OSSC van VGP (Video Game Perfection) uit de UK. Deze was toen bijna 200GBP en is dus geen Chinese clone van Aliexpress! Compleet met originele voeding en remote met OSSC overlay. De retrogamer weet wel wat het is en ook op internet zijn er...
  9. PascalP

    Gezocht: Yoke voor Nanao MS29[30/31/32/33]

    Woohoo!! Nice man!!
  10. PascalP

    Gezocht: Yoke voor Nanao MS29[30/31/32/33]

    Volgens mij is dit zoeken naar een speld in een hooiberg… Zeker hier op het forum verwacht ik weinig succes. Je kunt ook eens een advertentie plaatsen op Arcade-Otaku en op arcade-projects.com Succes!
  11. PascalP

    Mega bundel PC Engine controllers + multitap + Bomberman

    Leuke bundel om 5 player Bomberman te kunnen spelen, bestaande uit: 1 NOS multitap 1 NOS controller 1 boxed controller (lijkt ook nieuw!) 2 losse controllers Bomberman game Vraagprijs €200
  12. PascalP

    RPI2NUC / RPI2JVS by AJE_FR

    Dat zou zomaar kunnen, weet het echt niet meer precies, is alweer een tijdje geleden ;) Van wat ik me ervan kan herinneren was het echt een kwestie van het image flashen naar een SD kaart met een tool als Win32DiskImager en dan de kaart in de RPi, vervolgens kon je dacht ik via Samba (file...
  13. PascalP

    RPI2NUC / RPI2JVS by AJE_FR

    Klopt ja, heb nog wel ergens dat image, zal niet de meest actuele versie zijn maar stuur de link wel even naar Baki via PM :)
  14. PascalP

    RPI2NUC / RPI2JVS by AJE_FR

    Hij is onderweg naar Polen, dus verwacht niet dat er veel over gepost zal worden hier ;)
Back
Top