What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    nee helaas allerlaatste seconden:P
  2. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    of misschien toch hoogste bod hmmm achja ik zie het wel
  3. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    ben letterlijk laatste seconden uitgeboden
  4. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Heb je er op 1 geboden hopelijk overbied ik je niet :S
  5. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Niet gezien! misschien toch maar eentje scoren!
  6. P

    Gezocht: Candy Cab of 29" monitor

    ik heb thuis een naomi... als deze komt te overlijden wat zou jij mij dan aanraden te doen om deze te vervangen?
  7. P

    Gezocht: Candy Cab of 29" monitor

    misschien is het een idee om te kijken of er animo is om met andere nozomi leden die naomi cabinets te kopen 4 voor 700 te kopen!
  8. P

    mame arcade

    Ik zou 2 joysticks doen ieder zes knoppen twee start knoppen en dan met autohotkey toetsen combinaties doen voor andere functies. Is minimalistisch en uiteindelijk mooier
  9. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    Oplossing en files stonden op een afgesloten deel van hyperspin forums! Beetje jammer dat alles zo wordt afgesloten en niet gedeeld anyways gelukkig kwam ik via tweakers met iemand in contact die toegang had tot de files en heeft op mn dropbox gezet! helaas wel outdated dus geen files voor...
  10. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    Hij werkt helemaal!!!! was vergeten sv mapje in te zetten (game had geen directory om op te slaan) weeee
  11. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    ik kan btw geen hiscore.dat vinden :(
  12. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    Bijna werkend! Ik heb hem werkend gekregen echter ondersteboven! dus ben ik lowtech gewoon het scherm gaan draaien! helaas heb ik nu error namelijk na het halen van het eerste level Kan iemand mij de juiste hiscore.dat sturen? :o
  13. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    Mn vriendin even lief aankijken misschien kan ik wat regelen ;o
  14. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    Ik zie tevens dat NGC meeting morgen is... dan kan ik helaas niet :(
  15. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    :) Ik draai windows 7 momenteel! hij start iedere keer echter verticaal op horizontaal (dus maar een derde van het scherm) Verder staat mijn windows standaard in portrait maar als ik de game afsluit zet ie zichzelf op horizontaal waardoor ik elke keer mn nek moet draaien om het scherm terug...
  16. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    Hallo allemaal! Ik heb Taito X/2 emulator/laucher en heb problemen om RAIDEN 3 en 4 te spelen. De spellen starten netjes zonder enig probleem echter krijg ik ze niet vertikaal aan de praat. Iemand hier die deze wel werkend en verticaal heeft? Enige tips hoe ik deze werkend krijgen? Ik heb...
  17. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Het wil helaas niet lekker vlot werken :( Denk dat mn rom ook eventueel het probleem kan zijn.... :(
  18. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Helaas was die van mij niet touchscreen :( stond wel software van op
  19. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Ik heb op 1 of andere turkse website gevonden :P http://www.emulasyonturkiye.org/ Hij is klein beetje anders! Ik heb diegene die jij linked ook gedownload alleen nog niet uitgeprobeerd op windows 7! ) (ik heb beide op windows 8 geprobeerd en beide deden het niet, al reageerde hij wel op een...
  20. P

    Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

    Diegene die de rom heeft geupload is zo aardig geweest een game.batch erbij te doen die verticaal mogelijk maakt echter is ie verticaal onderste boven bij mij (begrijpen jullie het nog) Als ik mij eigen scherm op portrait heb staan lauched the game sowieso niet Uiteindelijk kan ik met een...
Back
Top