What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. P

    CaveUi en Mame setup

    Gaaf hoor :) ik hou dit topic nauwlettend in de gaten :) al zegt een groot deel mij vrij weinig :) wel gaaf om steeds meer te leren van de arcade puristen hier op dit forum hehe
  2. P

    Games & Parts

    Hij gaf aan dat hij het had opgezocht ik ben er vervolgens van uit gegaan dat het diegene was die zij nu ook te koop hebben. Ik had misschien wat meer moeten vragen naar het object maar ik dacht dat ik van de link uit kon gaan. Vandaar dat ik 'verast was' toen ik keek of er een opbergruimte was...
  3. P

    Games & Parts

    Hey ik heb hem ontvangen. Helaas wel beschadigd :( maar gelukkig met inductie schoonmaak/schuurmiddel mooi egaal gekregen! Wat ik wel jammer vind is dat hij niet is zoals jij eerder in dit topic hebt aangegeven... Namelijk met handvat aan binnenzijde (deze ontbreekt) en VOORAL de...
  4. P

    Games & Parts

    Ik wil graag het witte krukje overnemen voor 29 euro!
  5. P

    [te koop] Killer Instinct 2

    Een koopje gezien de staat
  6. P

    Sega Naomi te koop (foto update)

    mooie prijs! onderkant zwart gespoten zo te zien?
  7. P

    Beste keuze eerste (candy) cab?

    Ik heb een naomi universal sitdown mooi strak design en naar mij mening minder bulky en afaik meest betaalbare candy:P Al vind ik de neogeo cabs die rklok onlangs heeft gepost heeeeel erg vet
  8. P

    Mijn bartop

    Ik zal ook eens kijken of ik thuis D3D aan heb staan!
  9. P

    Vraag over slg3000

    Heb je toevallig nog één SLG over :P? ik heb namelijk wel interesse
  10. P

    Bandai Namco announces Mario Kart Arcade GP DX

    Gewoon een standaard loader?
  11. P

    CaveUi en Mame setup

    dus pc met vga + SLG kan je gewenste resultaat krijg mits de resolutie van de game correct is
  12. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    my bad haha het is btw de enige game die gewoon naar 'schermvullend' vertical scaled zonder te crashen!
  13. P

    Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

    het is mij inmiddels gelukt ssf4ae werkend te krijgen helaas is mn pc er te traag voor (spel speelt af in slomo) had ik tevens met mij laptop toen ik pc versie installeerde. tot zo ver alle vertical shooters werkend gekregen op Otomedius na *moet eamusement card werkend krijgen. verder heb ik...
  14. P

    CaveUi en Mame setup

    Holy moly :p :D
  15. P

    CaveUi en Mame setup

    Ik probeer alles een beetje te begrijpen op het moment dat er termen worden gebruikt als interlaced niet interlaced 15khz 31khz ben ik de weg een beetje kwijt (31khz is beter afaik) maar dat is dan ook alles... heeft iemand een linkje die het leken kan uitleggen :O?
  16. P

    Otomedius (hacked pc versie) probleempje

    Ik ga er morgen naar kijken. Als ik het goed begrijp zet ik mn eigen amusement server op en zo full game unlocken
  17. P

    gd rom 2 x

    Oooh niet veel meer staan! dus we moeten er snel bij zo wohohohooo
  18. P

    Otomedius (hacked pc versie) probleempje

    Ooooh ik ben benieuwd!!!:)!! Begrijp niet echt precies gedeelte view collums maar zal gelijk gaan uitvogelen zodra ik tijd heb! Bedankt!
  19. P

    Otomedius (hacked pc versie) probleempje

    Ola! ik heb Otomedius zo goed als werkend! ik kan free to play spelen echter geen idee hoe ik de e-amusement card moet omzeilen of configureren is er iemand die deze wel volledig werkend heeft gekregen.
Back
Top